Vánoční Budějovice

 Ahoj, jak jsem slibovala v minulém článku, máme tu fotky z vánočních Budějovic. Jako každý rok to tam mají moc hezky udělané. Nechybí ani kluziště okolo kašny. Jak se vám naše krajské město líbí? :) 

Advent 🎄☃️? Ale kdeže! V Budějovicích kvetou sakury 🌸. Letos už potřetí (na jaře 2x)!
















Kočka na okenní římse :D

Více fotek tradičně 🍅 ZDE. Chodíte na vánoční trhy? :) Cítíte ve vzduchu vánoční atmosféru, nebo ještě ne? Mějte se hezky, užijte si 2. adventní neděli 🕯🕯 a následující týden 👋!

Komentáře

  1. No vypadá to moc hezky. Pěkný strom :) Na vánočních trzích jsem ještě nebyla, ale chtěla bych jít. Vánoční atmosféru už pomalu cítím :) Těším se, až dneska zapálíme i druhou svíčku. Tobě taky krásnou druhou adventní neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář, Terry! Měj se moc hezky :) <3

      Vymazat
  2. Jeeeej♥️ U nás to až tak vyzdobené nie je ale máme veľký adventný veniec

    OdpovědětVymazat
  3. u nás také kvetou sakury :D jinak město máte krásně ozdobené, tolik světýlek :) krásná vánoční atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudák, příroda je z toho zblblá :D je to tu moc hezké :)

      Vymazat
  4. Město máte vyzdobeno opravdu krásně :) Na vánoční trhy chodím moc ráda, mám ráda tu atmosféru :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný! Manžel tam jede na služební cestu a já mám dovolenou, chtěl mě tam vytáhnout, že si vezmeme brusle, protože tam máte prý vždycky kluziště, že tam přespíme a tak. Jen zapomněl, že máme doma děti :D.

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása ♥ Až mě mrzí, že jsem se v Budějkách nikdy na trzích podívat nebyla, jinak mám ale trhy moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to tam hezky :). Já ještě nějak moc vánočně naladěná nejsem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, povedlo se jim to :). Vánoční atmosféru jsem cítila nejvíce, když jsem věřila :)

      Vymazat
  8. Úžasné fotky, máte tam u vás krásnou vánoční atmosféru ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :) také se mi jejich vánoční výzdoba líbí :)

      Vymazat
  9. Moc krásná výzdoba! Kam se na to hrabe Zlín :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je krásný. Já miluji vánoční atmosféru a světýlka :) Ráda bych se podívala do Prahy, ale nechám to až po svátcích, protože teď je to tam masakr :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám moc ráda světýlka :) V Praze to mají také hezké. Nejvíce se mi tam líbí náměstí Míru

      Vymazat
  11. Moc hezké. Takhle ve tmě mi to trochu připomíná Prahu. 😂

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky