Čtvrtá adventní neděle skrz objektiv

 Ahoj, moc děkuji za podporu v době Covidu. Naštěstí už jsem OK.

Některé plány jsem zrušila, ale brigádu na maturáku a pečení jsem naštěstí stihla :). Škoda jen, že jsem nakazila i mamku :(. A to jsme se hodně snažili - byla jsem jen v pokoji, když jsem šla na záchod, měla jsem roušku.

V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat pár fotek z mrazivé 4. adventní neděle, kdy bylo ráno -15°C! Kéž by byl Štědrý den o týden dřív ❆⛄🎄. Prvně pár fotek z mobilu, poté z foťáku. Více fotek klasicky 🍅 ZDE. Na Štědrý den a na Silvestra budu na kluzišti, tak jsem zvědavá, kolik přijde lidí :). Mějte se krásně, užívejte sněhu (kéž by do soboty vydržel). Ještě mám v plánu nafotit koníky ve sněhu, běžky a vánoční osvětlené město. V příštím článku se můžete těšit na PFko :). 


















Dva zámky - jeden opravdový a druhý jako krmítko :)











Děkuji za přečtení :)!

Komentáře

  1. Týýjo, ty fotky jsou fakt krásné! Jako z pohádky :) Jsem ráda, že už je ti lépe :) Máš pravdu, kéž by byl Štědrý den o týden dřív, protože hlásí oblevu a já se bojím, aby ten sníh vydržel :( Těším se na další fotky! Hlavně na koníky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) také mi to připomínalo pohádku. Kéž by vydržel a stihla bych další sněhové focení

      Vymazat
  2. To jsem moc ráda, že už jsi zdravá! No, pěknou zimu jste tam měli, ale na fotkách to vypadá dokonale :) Užívej si ještě tedy pár dní před Vánoci! <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, moc se mi to líbilo, jako z pohádky. Kéž by to vydrželo!

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že už jsi zdravá a snad bude brzy i maminka. Přítel byl taky nějak nemocný (test si nedělal) a já teď chytla rýmu a škrábe mě v krku (ale je fakt, že teď opravdu něco řádí). Ale jsem v pořádku, nic hrozného. :-) A jinak teda ty fotky jsou krásné. Musím říct, že jste tam měli slušného mrazíka. Já ven chodím v této zimě nerada :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka má naštěstí lehčí průběh :) ať jsi brzy úplně fit! Mrazík byl pořádný :) v -15°C bych nešla :D když jsem fotila, tak bylo asi -5 :)

      Vymazat
  4. Hlavně, že už jsi fit a maminka ať se taky brzy uzdraví <3 Ono když jste ve stejném domově, tak to jde asi hůře to od sebe nechytit :/. Ta zima je kouzelná, ale já už bych uvítala, aby byl sníh pryč (pro mě je to dost nepraktické, protože se jezdit s kočárkem v tomto prostě nechceš :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, ale snažili jsme se fakt hodně :(. To naprosto chápu, že je to dost nepraktické :D

      Vymazat
  5. to je krásné :) také jsem si říkala, že by se mi líbilo tohle počasí na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Omggg mega fotky😍😍 aj ja chcem sneeeh

    OdpovědětVymazat
  7. No, když je člověk covid pozitivní a žije s někým v domácnosti, tak ta opatření by měla být mnohem přísnější, než jen nosit roušku. Prakticky byste měli nosit jen respirátory, používat vlastní ručníky, nádobí, dezinfekce WC po každém použití atd. apod. Ale i když dodržíš všechna pravidla, nelze zcela vyloučit přenos infekce. Hlavní je, že jste to zvládly bez těžkého průběhu. :)

    Jinak krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, já to napsala špatně. Nosili jsme respirátory FFP2, ale já tomu říkám rouška, pardon :D. Měla jsem vlastní ručník, kartáček na zuby jsem měla v pokoji, ne mezi ostatními, po mytí rukou jsme ihned použili dezinfekci. Snažili jsme se fakt hodně.
      Díky moc :)

      Vymazat
    2. Jo, napadlo mě to, že rouškou myslíš jakoukoliv možnou ochranu. Tak to jste dělali správně, ale jak píšu, i přesto přenosu nejde 100% zabránit...

      Vymazat
    3. Jo jo, je to tak, nic není 100%

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky