Ohlédnutí za rokem 2022

Ahoj, jako již tradičně jsem si pro Vás připravila ohlédnutí za rokem 2022. Pohodlně se usaďte, jdeme na to :)


LEDEN

  • Zkoušky
  • Brigáda na kluzišti 


ÚNOR

  • Zkoušky
  • Brigáda na kluzišti 
  • Vyhlídka Baba
  • Covid


BŘEZEN

  • Opustil nás můj velký kamarád Lukáš 😭💔
  • Prodali Vlastu 😥🐴
  • Obsluha na oslavě 50. narozenin
  • Nevydařený let balónem


DUBEN

  • Jihočeské muzeum
  • Vrbenské rybníky
  • Velikonoce
  • 9. narozeniny blogu 🥳🎉
  • Začátek tenisové sezóny 


KVĚTEN

  • Cyklovýlet - Stromovka, Vrbenské rybníky, vyhlídka Baba, Hluboká nad Vltavou
  • Let balónem
  • První odučená hodina na ZŠ (1. třída - matematika)
  • Přírodovědný kurz Prachatice
  • Zkoušky


ČERVEN

  • Zkoušky
  • Cyklovýlet Slavonice
  • Dovolená severní Čechy 
  • Let vrtulníkem


ČERVENEC

  • 2. místo na tenisovém turnaji
  • Tábor - oddílová vedoucí
  • Safari Resort Hluboká u Borovan
  • Na kole Českou Kanadou - 50 km 
  • Výlety s Tubou (ségry turecká kamarádka) - Jižní Čechy, Jižní Morava
  • Brigáda - catering


SRPEN

  • Tábor - oddílová vedoucí
  • Zámek Kratochvíle
  • Hrad Rabí
  • Hrad Kašperk
  • Cyklovýlet do Telče
  • Brigáda - catering


ZÁŘÍ

  • Holandsko - Wageningen, Haag, Utrecht, Maassluis, Rotterdam, Gouda
  • Trenérský kurz
  • Běh pro Světlušku
  • Nový semestr


ŘÍJEN

  • Vítkův hrádek
  • Zámek Jaroměřice nad Rokytnou
  • Oslava mamky 50


LISTOPAD

  • Kurz Comenia Script
  • Ples
  • Zazimování kurtů - začátek halové sezóny 


PROSINEC

  • Covid podruhé 
  • Zkoušky
  • Pečení cukroví
  • Brigáda na kluzišti
  • Brigáda na maturitním plese
  • Vánoční Praha
  • 22. narozeniny
  • Vánoce

Celkem jsem hrála 83x tenis 🎾 a 70x byla na koních 🐎. Přečetla jsem 73 knížek 📚 (rekord, juchůů 🥳! Normálně mívám tak 20 :D) a napsala 77 článků (nejvíce od roku 2015).


Jaké jsem si dala předsevzetí na rok 2022?

1) zdraví - sice jsem 2x onemocněla Covidem, ale naštěstí bez následků. Hlavně, že se mu zdárně vyhýbají prarodiče (85 let), kéž by tomu tak bylo i nadále (ťukám).

2) být úspěšná na VŠ - zatím mě nevyrazili, tak snad to znamená splněno :D


Předsevzetí na rok 2023 nechávám stejná, stejně jako minulé roky. Myslím, že tyhle dva faktory jsou nejdůležitější (hlavně ten první, ale jako student je pro mě samozřejmě důležitý i ten druhý).

Chtěla bych Vám moc poděkovat za Vaši přízeň a do nového roku popřát jen to nejlepší, hlavně hodně zdraví! Kéž by nás Covid nadobro opustil a na Ukrajině byl znovu mír. Nechápu, že se něco takového může dít ve 21. století. To jsme se z historie nepoučili? To je opravdu hodně smutné...

Ale nechci končit pesimisticky. Doufám, že jste si užili vánoční svátky. V novém roce sepíšu shrnutí Vánoc. První týden mě čekají 4 zkoušky, druhý týden lyžák, poté další zkoušky, takže se omlouvám, že budu méně aktivní. Těším se, až bude po všem a budu si moct odpočnout :D. Mějte se moc krásně a držte mi prosím palce. Užijte si Silvestra a vstupte to nového roku pravou nohou! :) 

Jaký byl Váš rok 2022 :)? 

Jarní počasí 30.12. :D Byla jsem jen v mikině


Komentáře

  1. Bylo to náročné co? Krásné svátky a ještě hezčí Nový rok přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to bylo :D furt si říkám, jak budu odpočívat, ale nějak mi to nejde :D děkuji za přání, i tobě přeji vše nejlepší v novém roce :)!

      Vymazat
  2. No, koukám, že jsi se celý rok opravdu nenudila :D Do nového roku 2023 ti přeji hodně úspěchů ve škole, a hlavně hodně zdraví a osobní spokojenosti ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, furt si říkám, jak si odpočinu a nějak mi to nejde :D moc děkuji za krásné přání! Také ti přeji úspěšný rok 2023 <3

      Vymazat
  3. Když vidím ten seznam, je na jednu stranu škoda, že nezahradničíš. Když si ten seznam prohlédnu znovu, tak tě k tomu zahradničení ani nebudu nabádat... ;-) A za pár let budeš ředitelkou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V lednu budu mít zkoušku z pěstitelek. Máme tam 80 okruhů. To dopadne! Prosimtě, nejsem ani učitelka, natož ředitelka :D

      Vymazat
  4. Leni, pestrý rok jsi měla :). V tom novém ti přeji hodně zdraví, štěstí, pohody, radosti, lásky a příležitostí k úsměvům :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo toho hodně :) a to si furt říkám, jak si odpočinu :D děkuji moc za přání, Janinko! I tobě přeji v novém roce jen to nejlepší <3

      Vymazat
  5. Rok 2022 bol podľa mňa fajn, ale na tento rok mám predsavzatie byť pozitívnejšia a nehľadať vo všetkom problémy :D
    U nás tiež ako na jar (11 stupňov)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je potřeba si život užít :) přeji, ať ti to vyjde!
      Je to děs :D

      Vymazat
  6. Hezké shrnutí :) Tolikrát tenis? Tolikrát koně? Tolik knížek a tolik článků? Máš teda můj obdiv! :D Palce držím a těším se na shrnutí Vánoc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se divím, že jsem to všechno zvládla :D moc děkuji <3

      Vymazat
  7. Budu na tebe moc myslet! Hodně štěstí u zkoušek <3 Ale to určitě zvládneš levou zadní :) Já mám letos první rok, kdy mě po novém roce nečeká nic hrozného :D Jinak sis letošní rok skvěle užila! Tolik výletů a sportu :) Ať máš i krásný rok 2023!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 užij si to bez učení, zasloužíš si to :) také jsi toho stihla hodně! :)

      Vymazat
  8. Hodně štěstí u zkoušek, pěkné shrnutí :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Zvládla jsi toho za minulý rok hodně.
    Držím palce při zkouškách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vcelku mě to udivilo, že jsem toho stihla tolik :D moc děkuji <3

      Vymazat
  10. Měla jsi pestrý rok :). Bohužel, historie se často opakuje :/ Snad bude letošní rok hlavně ve světových měřítkách o dost lepší :). A tobě přeji vše nejlepší a hlavně to zdravíčko do něj :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, že se lidé neumí poučit :'( Moc děkuji <3

      Vymazat
  11. přeji hodně štěstí u zkoušek :) zvládneš to a užij si lyžák :) pro mne rok 2022 byl hodně emočně náročný... asi nejvíc za celý můj život, tak doufám, že 2023 bude jiný :) klidně také náročný, ale snad pozitivně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3! To mě mrzí, že jsi měla tak náročný rok :( snad bude ten letošní lepší. Moc ti to přeju <3

      Vymazat
  12. Tahle ohlédnutí moc ráda čtu, ráda bych letos i sama jedno napsala xD Smekám před uctyhodnými čísly, jak článků, knih, tak i tím, kolikrát jsi byla za koníkama a hrála tenis :D Já loni přečetla 54 knížek a musím říct, že jsem zabředla do různých žánrů a objevila spousut novýhc autorů :D
    Hodně štěstí u zkoušek, přežij ve zdraví lyžák a pořádně si to zkouškové se vším všudy užij :D (je mi jasné, že všechny učitele okouzlíš svými znalostmi a bude jedno A za druhým ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělé podívat se po různých žánrech. Já mám přečteny desítky knih o 2. světové válce. Je to strašně důležité téma, ale už se musím podívat taky po jiném tématu, protože to je už stále dokola.
      Díky moc za přání (i když zkoušky se vším všudy bych fakt oželela :D ten stres je nejhorší :D).

      Vymazat
  13. Mělas to krásně nabité. Co já bych dal za to, abych během roku přečetl alespoň jednu knihu. 😁
    Pro letošní rok držím palce, ať vyjde podle tvých představ! 😎

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky