Kokosová bábovka

 Ahoj, dnes mám pro Vás další klasiku. Tentokrát kokosovou bábovku. :)


  • 18 dkg Hery
  • 25 dkg cukru
  • 5 žloutků

Ušlehat


  • 10 dkg kokosu
  • 30 dkg polohrubé mouky
  • 3/4 prášku do pečiva
  • 2 dcl mléka

Ušlehat, poté přidat sníh z bílků a pouze ručně, ne mixérem, zamíchat.


Vyhřátá trouba, 180 °C cca 50 min.

Vyklápím ihned po vyndání z trouby. Zkoušela jsem chvíli čekat, nebo pokládat studenou utěrku. Moc to nepomáhalo, osvědčilo se mi vyklopit hned. Odkrojím kraje od formy, klepnu, někdy i větší silou :D. Jak to děláte Vy? 


Dobrou chuť! :)

Jakou máte rádi bábovku. Kakaovou, kosovou, makovou? :) 

Komentáře

  1. Kokosová bábovka mě nikdy moc nelákala, mám radši tu klasickou (jen si dělám zdravější verzi) :-) Ale vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá super! Určite sa oplatí vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Souhlasím! Dnes jsem měla Raffaello zmrzlinu :D Byla výborná :) :3

      Vymazat
  4. Mám ráda všechny a ráda je střídám :D Ale nejoblíbenější mám takovou tu flekatou - jak půlku těsta obarvíš kakaem a pak to kápneš do toho zbytku :D Moc se mi líbí, že nikdy nevíš, když bábovku krajíš, jak moc bude kakaová :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super překvapení a vypadá esteticky moc hezky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky