Kuřecí řízek v Nivě

 Ahoj, dala jsem se i na vaření, takže tentokrát nebude recept na buchtu, ale na hlavní jídlo. Snad Vám bude chutnat :). Jestli nemusíte Nivu, nebojte, není tam skoro vůbec cítit! Je to takový alternativní způsob, abychom nedělali řízky pouze v trojobalu :).

  • kuřecí prsní řízky
  • 50 g Nivy
  • 2 lžíce bílého jogurtu
  • 1 vejce
  • 2 stroužky česneku


Řízky naklepeme, ale nesolíme, Niva je slaná dost. V misce rozšleháme vajíčko, přidám nastrouhanou Nivu, 2 lžíce jogurtu, utřený česnek. Do této marinády vložíme řízky.

Troubu rozehřejeme na maximum. Do pekáčku vložíme pečící papír a na něj naskládáme řízky. Pokud jsou na povrchu masa holá místa, navršíme ještě marinádu. Malinko si jí však ponecháme. 

Pečeme asi 15 minut. Na maso naložíme zbytek marinády a vložíme znovu do trouby. Zapneme horký vzduch a pečeme ještě tak 10 minut. 


Servírujeme s brambory nebo kaší, dle chuti :)


Dobrou chuť! :)




Komentáře

  1. Miluju kuřecí řízek a miluju nivu!! :P

    OdpovědětVymazat
  2. mám nivu ráda, ale musela jsem kvůli malému přestat jíst... ale to nevadí, je to jen na vás :) recept vypadá chutně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nivu nemusím, ale tvůj řízek vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musím zkusit, nivu máme doma moc rádi :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Nivu moc ráda nemám, ale teď jsem měla Quatro Formaggi, kde niva skoro vůbec nebyla a moc jsem si pochutnala! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky