Shrnutí prázdnin

 Ahoj, dnes shrnu letní prázdniny, které jsem měla od 7.6 do 24.9.


  • oddílová vedoucí na táboře
  • účast na dvou svatbách
  • turistický kurz (i když to bylo se školou, ale bylo to už v době prázdnin)
  • Otáčivé hlediště
  • Hanči promoce
  • dovolená v Turecku
  • cyklovýlety
  • brigády - catering, doučování
  • trenérka na tenisovém kempu
  • tenisové zápasy
  • praxe


Červenec byl hodně nabitý, možná proto jsem v Turecku onemocněla. Moc jsem se tam těšila, ale měla jsem za sebou náročný program, tak to na mě asi všechno dopadlo. Celkem jsem byla 40x na tenise a 28x na koních, napsala jsem 35 článků. Hodně jsem také pekla, ale tentokrát jsem to nepočítala :D. Přečetla jsem 20 knížek, je to méně, než před rokem, ale na úkor toho, že poslední měsíc prázdnin jsem četla pouze odbornou literaturu k diplomce. Některé odborné knížky jsem nečetla celé, ale parafrázovala, co jsem potřebovala. Myslím, že počasí vyšlo hezky. Sice na konci července byla zima, ale já byla upečená z Turecka, kde bylo přes 40°C, takže mi ani nevadilo, že jsme se trošku ochladili :D. Je super, že v září bylo tak nádherné počasí! Normálně už bývá září chladnější, podzimní, ale tentokrát bylo krásně letní :) 

Jak jste si užili léto Vy? 



Komentáře

  1. Vzpomínám na to, když jsem ještě chodila do školy a měla jsem takhle dlouhé prázdniny. Teď když už chodím do práce, tak je to jiné a tím, že tento rok jsem nebyla ani nikde na dovolené, tak mi pomalu přijde, že léto ani nebylo.. Snad příští rok toho v létě stihnu více :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to muselo být super léto, až na tu nemoc. Moje léto bylo super, poslední 3 léta jsou asi nejlepší v mém životě :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. to jsi toho stihla opravdu dost :) paráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. To museli být krásné léto. Já ho strávila na koupališti a na výletech :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, pestré léto jsi měla. takhle dlouhé prázdniny bych brala taky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kde jsou ty časy, kdy člověk počítal prázdniny na měsíce a ne jen na 25 dní dovolené :D Já o prázdninách měla minimum volna, beru si dovolenou většinou mimo sezónu. Byli jsme ale na spoustě jednodenních výletech a s mamkou 5 dní v maringotce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to na druhou stranu dobré, mimo sezónu není tolik lidí :)

      Vymazat
  7. Hlavně pracovní (na začátku a na konci navíc pracovní nehodová pohotovost), Coloursy, Mallorca a to je tak vše. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky