Za katedrou

 Ahoj, dnes bych Vám chtěla povyprávět o týdenní praxi na "mé" základce, kam jsem chodila jako dítě.

Prvně proběhlo pár náslechových hodin a pak jsem učila. U třeťáčků jsem odučila 8 vyučovacích hodin. Dalších 8 hodin jsem suplovala za paní zástupkyni, která byla na školení. To už jsem měla více tříd - 4., 5. a 6. Učila jsem matiku, informatiku, výtvarku, češtinu, čtení a psaní, hudebku. Hned první hodina, kdy jsem byla úplně sama ve třídě (p. učitelka nebyla vzadu) byla se 30 páťákama :D. Měla jsem obavu, jestli si dokážu vytvořit autoritu, ale naštěstí ano. 

Uvědomila jsem si, že přestávky jsou opravdu krátké :D byla jsem v jednom kole, ale moc mě to bavilo. Na začátku jsem byla hodně nervózní, ale postupně nervozita upadala. Stále ji mám, ale už není tak velká. 

Děti byly moc šikovné, kázeň jsem si dokázala udržet, i když jsem se toho vcelku bála. Paní učitelka ze mě byla nadšená, prý je krásné pozorovat, jak učím, když si uvědomí, že mě před lety sama učila :) (schválně jsem si vybrala její třídu, protože mám na společné roky krásné vzpomínky)

Za 4 dny jsem odučila 16 hodin, z toho 8 bez dohledu učitele. (V pátek se jelo na plavání) Celý pedagogický sbor se ke mně krásně choval, pomáhali mi, dokonce jsem měla vlastní místo ve sborovně :). 

Praxe pro mě byla velmi přínosná, užila jsem si to a děti to prý se mnou také bavilo :) Těším se na další praxe!


V pondělí mi začal nový semestr, tak snad bude úspěšný. Držte mi prosím palce :)!


Děkuji za přečtení a mějte se moc hezky!

Komentáře

  1. Tak to je paráda, spokojenost na všech stranách, jo? :) Bráchova přítelkyně začala právě učit a dostala od prvňáčků až po deváťáky :D Tak se jí všichni smáli, že jak to dá a tak, protože ona je hodně malinká. Ale kupodivu to zvládá hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, od 1. do 9. to musí být hodně těžké. Co se týče metod učení, mezi učením prvňáků a deváťáků jsou strašné rozdíly. Obdivuji!

      Vymazat
  2. Skvělé, gratuluji, zvládla jsi to na jedničku s hvězdičkou! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi moc šikovná, že jsi to takto krásně zvládla :) Ať se ti v novém semestru daří :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně držím palce.
    Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám radost, že jsi to zvládla parádně a držím palce i do dalších hodin. Měj se hezky, zdravím 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  6. jé, tak to ráda čtu :) to je paráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Spoluzačka ze ZŠ je taky učitelka a učí na škole, kde jsme chodili. Takže z učitelů se stali kolegové. Je zajímavé poslouchat různé historky z kabinetů a tak. Tak snad se ti to taky splní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je to zajímavé a hezké :) Kéž by. Díky moc!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky