Fotky, televize a nominace

Ahoj, v úterý jsem byla u koníků a vyfotila jsem fotky :3, jednu přidám na konec tohoto článku :3, fotila jsem hlavně nového koníka Šatánka, je moc hodný. Když na něj zavolám přijde přes celou pastvinu a když jdu tak on jde se mnou, když se zastavím tak do mě začne dloubat nosem :33 a pak si chce hrát :3 je to šmudlínek :3. Fotky ZDE.
Jinak už jsem byla v televizi, kdo by chtěl vidět tak tady odkaz na internetu TADY.
Mám se fajn, dneska jsem byla u koníků, bylo strašný horko a já jsem se totál spálila -__-. I jsme koníky plavili a bylo to dobrý :). Včera jsem byla u tety a opékali jsme špekáčky :3 bylo to fajn. Zítra máme ve škole Den Země a jdeme asi 8 kilometrů a půjdou s námi nějací odborníci na živočichy, takže asi bude nějaký kvíz :D ale už se těším :3 snad bude hezké počasí.
Jinak jsem nominovaná od Grace :D, díky moc Grace :D, jsem z toho úplně "šťastná". Takže jdu vyplňovat :D.
1. Nejoblíbenější TV seriál? První republika
2. Jaký předmět ve škole tě nejvíc baví? Tělesná výchova
3. Oblíbená písnička? Let Her Go
4. Názor na náboženství? Každý věří na něco
5. Jsi pesimista, optimista nebo realista? Pesimista :(
6. Nad jakým zaměstnáním uvažuješ? Učitelka v mateřské školce
7. Nejlepší místo na dovolenou? Moře, ale já jsem nejradši u koní :3
8. Jaké zvíře tě nejvíce vystihuje? Mědvěd. Jsem taková samotářská, nemám ráda když je někde plno lidí.
9. Oblíbené jídlo? Smažený sýr
10. Poslední film, na kterém jsi byla v kině? Hobit 1

Nikoho nenominuji, protože myslím, že už všichni toho máme plné zuby :D i já :D. Takže jsem vyplnila jenom jedno, nemám totiž toto ráda.
Tady fotka Šatánka :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky