Mnoho novinek, jsem totálně zničená

Ahoj, strašně moc se omlouvám, že jsem tak dlouho nenapsala, ale neměla jsem ani čas, ani chuť..
V pátek - Šli jsme na Den Země s odborníky na květiny a zvířata, znala jsem je, takže fajn :). Šli jsme do blízkých (ano, v autě blízkých :D) vsí, bylo to super, ušli jsme asi 10 kilometrů, a já potom byla totál vyřízená :D a to jsem pak šla ještě na klavír, no, nevadí, zvládla jsem to ;).
Sobota - Byla jsem na zahradě a zasazovala kytky :)
Neděle - Jezdila jsem na novém kole, byla jsem na zahradě
Pondělí - Byla jsem ve škole, psala jsem test ze zemáku :/. Odpoledne jsem jezdila na kole, pak přijel strejda a jeli jsme za pánem, jak s náma byl v pondělí na Dni Země. Bylo to fajn :).
Dneska - Byly závody, je to můj sen vždy na konci školního roku (miluju běhání), ale nešla jsem tam, nevybrali mě, protože mám pryč kondici :( (jak jsem byla v nemocnici). Byla jsem poprvé na rehabilitaci, mám trošku zablokovaný krk, otáčím s ním, ale asi normální lidé otočí víc. Dneska chci ještě udělat diplomy pro rančerky, které se zúčastnily fotobleskovky na CAMH (Grace má málo času, takže to udělám já). Hodně se teď zajímám o historii a pomáhám na zahradě, takže na počítač nemám ani pomyšlení, nevím, jestli dneska stihnu ty diplomy, ale snad jo, kdyby ne, tak zítra. Promiňte, ale opravdu chvátám, jen jsem se vám chtěla ozvat. Zítra píšeme hodně písemek, takže se jdu učit a pak možná půjdu na posed, ale nevím, mějte se fajn.
Ještě přišla statistika, je dobrá, děkuji.

Navstevnost za minuly tyden (28.4. 2014 - 4.5. 2014) je:
Pondeli: 12
Utery: 10
Streda: 8
Ctvrtek: 16
Patek: 12
Sobota: 14
Nedele: 10

Celkem: 82
Zdraví vás utahaná a uchvátaná Leník

Komentáře

Oblíbené příspěvky