Vracím se + změny

Moc se mi po Vás stýskalo, a tak se vracím :) po počítači se mi vůbec nestýskalo, to ne, ale po Vás, rančerkách! Za tu dobu, co jsem tu nebyla jsem se měla super. Ve čtvrtek jsme byly na koních, já jsem jela poprvé na Jurdovi, bylo to super, ale byl tak nažhavenej aby se mohl proběhnout, že ze cvalu mi začal kozlíkovat, když to udělal poprvé tak jsem se udržela, ale po druhé už ne, protože to byly skoky :DD, vběhl se mnou aby toho nebylo málo do pole a tam už jsem se pustila a spadla jsem do trní -_- :D ale dobrý, nic se mi nestalo, nasedla jsem a docválala k ostatním :). Včera jsem já a Haník a Bojar (jezevčík) jely autobusem na chalupu, Bojar byl v autobuse i na chalupě zlatej :3. Dneska jsme přijely. Byly jsme tam s tetou. Za chvilku půjdu na bratrancovu oslavu. Zítra možná jedeme do City Parku do Jihlavy, snad tam budou mít modely :33. Na CAMH je článek, kam můžete psát své LS a já Vám pak udělám reklamu.
Změny : Ale stejně udělám změny. Budu psát asi jednou za týden. Bude to takové shrnutí.

Hodně se zajímám teď o historii, čtu knížky.

Jdu Vám okomentovat Vaše články ;)!

Přišla mi statistika :D tady je, díky.
Navstevnost za minuly tyden (5.5. 2014 - 11.5. 2014) je:
Pondeli: 5
Utery: 12
Streda: 13
Ctvrtek: 13
Patek: 8
Sobota: 14
Nedele: 18

Celkem: 83

Komentáře

Oblíbené příspěvky