Spaní u koníků

Ahoj, vůbec teď nemám chuť na počítač, takte píšu pouze proto, aby jste věděli, že jsem na tento blog nezapomněla!
Jak již nadpis napovídá dneska možná budu spát s kámoškama a s Haníkem u koníků :33 v maringotce! Už se totálně těším a doufám, že to vyjde. Je krásné počasí, houká vlak (jezdíme tam vlakem) takže už mám natěšenou náladu :3, jedu sice až odpoledne ale stejně už se těším :). Budu moci i jezdit, protože jsem ještě předtím nedostala odvahu, ale teď už se nebojím, a ještě k tomu jsem měla od středy do včerejška zablokovaný krk, ale už je to dobré :) takže mi nic nebrání jet na koně.
V pondělí jsem se byla podívat do blízkého města, jestli tam mají novinky od Schleich, nemají, ale viděla jsem tam super sety :3, voltiž, parkur, bryčka atd.. :3 nekoupila jsem si to, ale možná něco vyrobím, ale nevím to jistě. Koníci už se začínají připravovat na sezónu, aby byli v plné formě. Možná něco nafotím, ale nevím.
Na CAMH už jsem udělala diplomky, snad se vám (těm kteří se zúčastnili na CAMH fotobleskovky) líbí.
To je vše ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky