Život bez počítače

Divný nadpis? Možná to někdo pochopí hned, někdo až po chvíli...
Někdo si neumí představit život bez počítače, ale já ano..
Prostě POZASTAVUJI!
Možná jenom pozastavuji, možná končím, nevím.. ale za žádnou cenu tento blog nechci smazat, třeba se na něj za nějakou dobu kouknu a zamyslím se, co jsem dělala... Se sbíráním nekončím, budu si sbírat pro sebe a moje koníci NEBUDU prodávat. I vyrábět budu, ale prostě už to sem asi nebudu psát, protože nechci být stále na počítači, chci číst, být venku na kole, u koní a ne zalezlá doma u počítače! Za ten rok to tady hodně vzkvetlo, je to tady živé a jsem moc ráda, že jsem mohla mít vlastní blog. Moc děkuji všem rančerkám, že jste mne držely i v těch horších chvílích a za to, že jste mi vše trpělivě vysvětlovaly. Možná se vrátím, bude mi to tady chybět - určitě. Možná je toto poslední článek... Bude se mi po Vás moc stýskat. S Vámi mi tady bylo skvěle, uměly jsme se navzájem podržet, a hlavně, MĚLI JSME STEJNÝ KONÍČEK - SBÍRÁNÍ MODELŮ. Takže neobíhám. Nevím, kdy se vrátím, jestli ještě vůbec...
Nechtěla jsem toto psát, ale rozhodla jsem se pro tento krok.., nechci být stále na počítači, proto jsem se takhle rozhodla. Je tady vedle mne Annie a dívá se co píši.., je mi skoro do breku, že to takto píši, ale prostě už nemám síly to dál tady držet.. Omlouvám se Vám... Kdyby mě chtěl někdo kontaktovat, napište mi na e-mail (možná se aspoň tam někdy kouknu) : ranc-u-breyeru@seznam.cz Doufám, že to tady bylo se mnou dobré a neunavovala jsem Vás mými články. Jste bezvadné! Bude se mi po Vás stýskat! Možná ještě někdy napíšu...
(Jo a u koní jsme nespaly, budeme tam spát možná za týden.)
Přeji Vám vše nejlepší v rančerském i v osobním životě.
BYE, BYE, BYE!
Leník

Komentáře

Oblíbené příspěvky