Co je nového v tenise?

Ahoj, v neděli jsem byla na tenise, bylo to fajn :) ale musím se zlepšit, nevím jestli se u toho nepřetáčím...
Před týdnem bylo semifinále David Cupu Česko - Francie, prohráli jsme, ale stejně, kluci díky! Radek dohrál zápas až do konce, i když mu nebylo dobře.
Jinak už je rozlosováno na další ročník, budeme hrát proti Austrálii doma.
Dnes ukončila svoji kariéru druhá nejlepší hráčka světa - Li Na. Mrzí mě to, měla jsem ji ráda, byla milá, přátelská... Přeji hodně štěstí v soukromém životě. Good luck, Li Na :)!
Tento článek asi není moc pro ty, co se tenisem nezabývají podrobně, takže se jinak všem omlouvám :(...
Já jsem nemocná, hezké počasí a já jsem nemocná :/, doma jsem od úterý.. Mám kašel, rýmu, teplotu.. No, to vás asi nezajímá.
Do češtiny samozřejmě musíme dělat čtenářský deník (přečíst knížky a napsat o čem byly). Je to na celý školní rok. Ale já už mám všechny přečtené :D!
Teď k blogu:
Asi změním písmo, už je tady docela dlouho...
Nevím, mám udělat zápis SR nebo jak? Polovinu co tam mám už nepíše...
Jinak, moc mě štve, že skoro vůbec nefotím :(, nevyrábím, prostě nic :( . . .
Budu se snažit (až se uzdravím) něco nafotit, upřímně, chybí mí to...

Komentáře

Oblíbené příspěvky