Fed Cup, 1. v republice, rozvrh...

Ahoj :), tuto písničku jsme dneska zpívali v AJ, je plná emocí a líbí se mi :)
Teď již k nadpisu. Dneska ve 12:00 začal předprodej vstupenek na finále Fed Cupu 2014 Česko VS Německo. Já tam jedu :3 už máme vstupenky a moc se těším :') jedu tam 9. listopadu (je to od 8. do 9. listopadu), to se pak i bude předávat titul :) už se moc těším, ještě musím vymyslet, jak se obleču :D. Můj strýc jezdí hodně na Fed Cup a na Davis Cup a zná se s teniskami a tenisty :), jezdí tam s partou, kde asi nejvíce slyšíme Baluho, ten troubí na trumpetu, takže jestli se někdo dívá a slyší trumpetu, tak to je on :)! Já tam budu takový maskot a už se moc těším :).
Psala jsem ZAV i o prázdninách a světe div se, jsem 1. v České republice :'O :') jsem moc ráda, vůbec jsem to nečekala :).
Jak všichni víte, od pondělí máme školu :D, když jsem přišla do školy, na nástěnce jsem viděla moje fotky :D (v červnu jsme se fotili, ti kteří něco udělali zajímavého pro školu), já tam jsem za Globe Games, za ZAV Houbař a za Dačického datla, takže jsem tam celkem 3x :D!
A jaký že to máme rozvrh :D? Včera jsme měli do 15:15 :D! Tedy 8 hodin. Jinak máme každý den 6 hodin. V úterý budeme psát písemku :D. Včera jsem dostala 1. známku (jedničku) za jazykový rozbor (prázdniny) :D takže je super, že hned 2. září známka a ještě jednička :).
A jak že dopadly závody?
Já jsem byla na stanovišti, asi 2 km vzdáleném od stáje :D. Ještě že jsem si vzala časopis :). Byla jsem u kolejí a projely 3 vlaky za tu dobu :D (cca 2 hodiny). Říkala jsem trasu, naštěstí nikdo nezabloudil. Taky jsem trošku fotila, zbytek fotila mamka, takže fotky na rajčeti, odkaz TADY.
Když skončili závody, začalo pršet! To teda vyšlo!
Možná jste si všimli, že mám na rajčeti nové album (Když fotím), jsou tam různé fotky, které jsem vyfotila tento rok, nejstarší fotka je asi 2 měsíce stará.

Komentáře

Oblíbené příspěvky