Na kůře

Ahoj, fotečky jsem nafotila v týdnu, ale neměla jsem kabel k PC (měla ho půjčený kámoška), ale už ho mám, včera nám jej dala, takže fotky se nahrávaj na rajče. Snad budou nahraný až dopíšu tento článek :D.
Včera jsem byla po dlouhé době na koních - byla jsem nemocná... Jeli jsme na velkou vyjížďku, měla jsem Beníka :3 na tom už jsem dlouho nejela - měl schvácení a potom na něm jezdily jiné holky. Upřímně jsem se bála, že bude dělat blbosti, ale po prvním cvalu to bylo fajn :) potom zača malinko řádit, ale useděla jsem to. Moc mě potěšil, protože i tak se choval vzorně, jsem ráda, že jsem na něm mohla po dlouhé době jet, i na opravéném sedýlku :3 (ano, dala jsem do opravy jeho sedlo, ale to už je dlouho, takže ho má hezky opravené :33), ano jela jsem už na tom opraveném sedle asi 3x ale ne tak dlouho jako včera. Nějaké fotky možná budou, nevím jistě, když tak přidám do dalšího článku ;). Počasí vyšlo krásně.
Dneska jdu na tenis, moc se těším :) možná budou fotky, ale nevím. Včera Peťa vyhrála turnaj ve Wu-hanu, takže velká gratulace :3 zasloužíš si to! Peťa pojede do Singapuru na turnaj mistryň :).
Jinak se v pondělí píšeme 2 písemky (ČJ a F), takže se jdu učit.
A proč takový nadpis? Protože jsem našla super místo k focení :3 na kůře, takže hodně fotek, co uvidíte za chvilku je na kůře. Nějací koníci tam vůbec nejsou k vidění :D (jojo, hnědá :D).
Jinak už se připravujeme na zimu, koníci mají deky, ale ještě tři nemají deky, takže těm udělám co nejdříve. Foky koníků v dekách jsou taky v albumu :).
Jinak při focení jsem našla provázek - pozůstatek kruhovky :D..
Vyfotila jsem i křížek... už nedrží, shnil.. už je tam asi 3 roky.. Je to hrobeček křečků, je tam zakopaných několik našich křečků, kteří jsou již v nebi... Ano, máme na zahradě křeččí hřbitov, ale co?! Jsou to (byli) také živé bytosti!
Jinak při focení sice svítilo sluníčko, ale vítr hodně foukal :/. Už začíná podzim..
Jinak tam jsou i fotky s Luckou, která kydá ve stáji.
To je asi všechno, co jsem vám chtěla říct.
Mějte se hezky!
A TADY samozřejmě odkaz na fotky ;).
PS: Přemýšlím udělat zápis SR, protože některé SRka už skončili, jiné nepíší články, takže si to promyslím..
Jinak nevím, co CAMH... asi to ukončím, co myslíte, nemá cenu to tam držet, když tam stejně nikdo nechodí... ale to si ještě taky promyslím...

Komentáře

Oblíbené příspěvky