Co všechno sbírám?

Ahoj, jsem tady s dalším článkem - CO VŠECHNO SBÍRÁM.
Jestli jste si mysleli, že sbírám jenom modely, tak jste na omylu.
Když jsem byla malá, cca 6 let :D? Tak jsem sbírala všechno kolem StarDance. Určitě ten pořad znáte, mám ho moc ráda, ráda tančím a tančím společně s Hančou :). Když jsem viděla v novinách logo StarDance, hned jsem to vystřihla, viděla jsem nějakou osobu která tam tančila - vystřihnout :D! Prostě všechno. Měla jsem toho opravdu hromadu, ale bohužel nevím, kam se to podělo :( což je škoda, ráda bych se na to podívala :D.
Pak jsem taky sbírala poštovní známky, měla jsem takový "sešítek" (no prostě tam jsem ty známky dávala :D). Myslím, že jsem jich měla docela dost, ale zase nevím kde to je :/.
Jinak, NEJDE SE VÁM PŘIHLÁSIT NA BLOG.CZ? Na Google Chrome a Mozille to nejde, ale na Exploreru ano :)).
Dneska jsem byla na tenise :), asi budu chodit jednou do týdne na kurt, abych tam měla čáry apod.
Teď jdu napsat na CAMH. Tak snad si to někdo PŘEČTE.
Prosím, prosím, neudělá mi někdo dess? Prosím pište pod tento článek do komentářů, moc díky.
Příští článek : Co je nového v tenise?

Komentáře

Oblíbené příspěvky