TAG

PRAVIDLA:
1) Poděkuj blogerovi který tě nominoval
2) Napiš 11 faktů o sobě
3) Odpověz na 11 otázek které jsi dostala
4) Nominuj 11 blogerů

1) Díky FRISY za nominaci :D
2) Už jsem byla jednou nominována, takže asi o mě víte docela dost, jestli se chcete na něco ještě zeptat, napiště do komentářů pod tento článek
3) Jde se na to : 1. je tvoje nejoblíbenější zvíře kůň? ano 2. Pokud jsi viděla film SPIRIT-DIVOKÝ HŘEBEC, jaký je tvůj názor? Neviděla 3. Nejoblíbenější jídlo? Smažený sýr s hranolkami :D a ještě dukátové buchtičky :3 4. Jaký koňský model se ti z novinek 2014 líbí nejvíce? Trakénský hřebec 5. Tvoje nejoblíbenější knížka? V šedých tónech od Ruty Sepetysové <3 6. Když někdo před tebou začne mluvit o koních jako o potvorách co uděláš? Bohužel spolužáci přede mnou schválně tak mluví, nejdřív jsem na ně řvala že koně jsou fajn atd.. ale vím, že když jim odpovídám, tak to dělaj ještě víc, takže si toho nevšímám, i když mi to rve srdce 7. Jaký je tvůj názor na koňské pólo? Nevím, vždycky jsem viděla jen obrázky a ne videa, takže opravdu nevím 8. Který sport je podle tebe nejtěžší? Hraji tenis a jezdím na koních, obojí je sport velice těžký, ale krásný :3 9. Dáš přednost breyerům nebo schleichům? Schleichům, jsou dostupnější 10. V jakých cizích zemích jsi byla? Chorvatsko, Slovensko, Rakousko, Německo (ale to jenom že jsem přešla hranice :D), asi se nemyslí když jsem jenom projížděla ne? Protože to by bylo dost když jsem jela do Chorvatska 11. Jsi pesimista, optimista nebo realista? Pesimista . To je všechno děkuji za nominaci, už nikoho nebudu nominovat, protože myslím, že už jste všichni vyplnili TAG. Jak se máte? Já se mám nějak nachcípaně :/ ale snad to bude lepší. Teď otázka , CHCETE ABY NA CAMH BYLA SOUTĚŽ O FOTKU MĚSÍCE - ZÁŘÍ? Právě nevím, jestli to mám dělat, protože třeba se pak nikdo nepřihlásí nebo nevím :/ takže prosím, napište do komentářů pod tento článek, díky. Příští článek : Co všechno sbírám?
o koních jako o potvorách, co uděláš?
7. Jaký je tvůj názor na koňské pólo?
8. Který sport je podle tebe nejtežší?
9. Dáš přednost breyerům nebo schleichům?
10. V jakých cizích zemích si kdy byl/a?
11. Jsi pesimista, optimista nebo realista?

Komentáře

Oblíbené příspěvky