2 v 1 : Můj názor na novinky 2015 od Schleich + mrazivé fotky a výrobky

Dneska tady budou vlastně 2 články v jednom :D.
Prvně vám napíšu, můj názor na novinky Schleich 2015 a pak vám přidám odkaz na fotky modelů a výrobků a něco k tomu napíšu, takže hurá na čtení!

Myslím, že se SCH velice zlepšili. Novinky se mi některé opravdu líbí :3.. Ehm, milý Ježíšku :D?!
1. Tento koník se mi moc líbí :3 srst, hříva, hlava..-krása!! Bohužel si myslím, že jsou moc tlusté nožky, ale uvidím, jak to bude vypadat v reálu. Jinak se mi líbí :)
2. Není špatný, má hezkou barvu a hřívu, ale myslím, že je "zkopírovaný" od staršího modelu.
3. Postoj má hezký, ale připadá mi moc "chlupatý"
4. Nelíbí se mi ty "puntíky" a ten "dírovanej" ocas. Ale postoj hezký.
5. Postoj hezký, barva hezká, ale zase mi přijde moc "chlupatý"
6. Tento koník mě moc nezaujal, připadá mi nevýrazný
7. Tento koník u mě jednoznačně vyhrál! Moc se mi líbí barva, postoj, hlavička.. prostě všechno! Moc ráda bych ho vlastnila :333
8. Moc mě nezaujalo, trošku mi ten postoj připomíná prasátko, a zase, myslím, že je moc "chlupatý"
9. Zase "okopírovaný", mám Bleska (kdo neví, jak vypadá, najděte si ho v rubrice koníci na ranči) a je úplně stejný, jenom má jinou barvu.
10. Přijde mi, že má moc krátké nohy. Ale barva je docela povedená.
11. Hezká barva, ale nějak po tomto koníkovi netoužím..
12. Moc se mi nelíbí ty copánky, ale jinak je docela hezká.
13. Hezká barva, ale nějak mě nazaujal ten postoj.
14. Tento koník se mi moc líbí, možná by mohl mít stejně světlou barvu hřívy a ocasu jako tělo, ale jinak super!
15. Nějak mě nezaujala, přijde mi moc flekatá. Ale postoj má hezký.
A to je vše, myslím, že se SCH opravdu zlepšili, novinky 2015 se mi líbí více, než ty z roku 2014.
A jakého koníka bych moc chtěla mít na poličce? : Nejvíce se mi líbí 7. :333, pak se mi ještě líbí 1. a 14. Tak uvidíme, kdo k nám zavítá :).
Tak a jdeme k druhému tématu tohoto článku:
Včera jsem šla se setrou a mamkou na procházku a do kapes jsem si vzala modely - Billyho, Bleska, Barnyho a Karmen. Fotila jsem i u kameného stolu, ten pro mě hodně znamená, protože když jsme byly se sestrou malé, chodily jsme vždy po městě s mamkou na procházky a u toho stolu jsme si daly svačinu :).
Bohužel, vidíme, že nějací vulgární lidé, odhazují do přírody odpadky :( - PET flaška.

Pak jsme šli směrem k domovu - upřímně řečeno, už mě opravdu dost zábly prsty.
Cestou jsem vyfotila jiřiny, jak se klubou přes plot. A doma jsem vyfotila zahradu, potom se mi ale vybila baterie, tak jsem ji šla nabít a zatím jsem vyráběla.
Vyrobila jsem z flísu deky na zbylé koníky, kteří deku neměli. U Bleska je to typická deka, ale u ostatních (Billy, Sunny, Barnyho) je taková divná - nezbyl mi žlutý flís, tak jsem to udělala ze zbytků.. Bleskova deka je samozřejmě lepší, než ty ze zbytků.. Ale jsem ráda, že koníkům přes zimu nebude chladno.
Pak jsem vyrobila obojek a vodítko na Alie, vodítko se tam dá jednoduše navléct, když je potřeba.
Moc mě to bavilo a jsem ráda, že koníci jsou připraveni na zimu.
Bohužel se mi ale rozpadlo mnou vyrobené sedlo, tak snad ho spravím, protože si myslím, že by byla škoda ho vyhodit, když jsem si s ním dala takovou práci.
Více fotek najdete TADY.
Mějte se krásně a užívejte si podzimní prázdniny. Nakonec přidávám ještě jednu fotku ze včerejška.

Komentáře

Oblíbené příspěvky