Přepsáno

Ahoj, určitě už jste si všimli, že mám přepsaná SR.
Teď se přihlásilo 9! - Nevadí mi to, jenom tím chci říct, že už hodně rančerek skončilo.:/ což je škoda, ale je to jejich názor, třeba na to nemají čas, nebo chuť...
Teď jsem ve škole, máme supla s nej učitelkou ve škole (měli jsme ji od 3. do 5. třídy a od té doby jsme s ní bohužel neměli ani hodinu :(, ale teď se to změnilo). Jsme na PC takže jsem vás oběhla ;)
Určitě víte, že Schleich mají novinky pro rok 2015! Moc se mi líbí, myslím, že se zlepšili :). V příštím článku vám napíšu ke každýmu nováčkovi názor.
Možná někteří víte, že Peťa již je na turnaji mistryň. V úterý nezvládla zápas proti A. Radwaňské, dneska ale vyhrála proti Šarapovové! POJĎ!
V pondělí jsem byla na tenise, na začátku to bylo fajn - taťka mě pochválil, že tak dobrý tenis jsem nikdy nehrála - bohužel pak se to trošku pokazilo, ale snažila jsem se a těším se na další trénink :). Musím dopilovat i servis a bude to fajn.
Je u nás špatné počasí, fouká, je zataženo apod. takže jsem nemohla jít fotit, až bude dobré počasí, nafotím koníky. A koníci už opravdu nutně potřebují deky, fouká a je zima. Takže se do toho co nejdříve pustím, aby nenachladli.
Tady fotka z pondělního tréninku:
PS: Omlouvím se, že jsem článek zveřejnila až teď, ale ve škole mi nešla nahrát fotka :/

Komentáře

Oblíbené příspěvky