Víkend ve znamení oslav

Dlouho jsem nenapsala, omlouvám se, ale nějak jsem nevěděla o čem psát a za druhé škola, no, kdyť to znáte...

V sobotu byla velká oslava na chalupě, teta z Kostelce měla kulatiny. Jídla bylo moc, zábava... prostě fajn, moc jsme si to užili. Přijel i její syn, kterého jsem neviděla cca 4 roky, přijel se psem, byl velice pošlušný - asi si musím vzít příklad :D. Pak jeho sestra a další.. opravdu dost lidí, které jsme dlouho neviděla, takže mi to udělalo radost.. Teta odjíždí zítra, tak ji určitě navštívím (jestli mi to dovolí čas, ale doufám, že ano). A proč jsem psala víkend? - ne jenom sobota? Protože dneska ráno jsme zase v plné polní jeli na chalupu posnídat. Tam toho zbylo! Takže jsme se měli dobře.

Od pátka do dneška jsem byla s taťkou v práci - na revizích. Upřímně, je to nejnudnější práce elektrikáře :/.. aspoň teda pro mě.. Pracovala jsem celkem asi 11 hodin.. - za ty tři dny. Ale jsem ráda, že jsem se něčemu novému přiučila - už jsem dělala revize, ale každý dům na něco nového.

Škola..., to je na delší povídání, písemky se hrnou ze všech stran. Oujé! Zítra píšeme tři, vyhcutnávají si nás, a ještě k tomu jsem si ze školy nevzala atlas - a doma mamé jenom takové, na kterých nemohu nic najít - takže se to musím doučit zítra o přestávkách Mlčící.

Na koních jsem byla po dlouhé době ve čtvrtek.. Hanča mě přemluvila, ať jedu.. (asi se pozastavíte u toho slova přemluvila, ale je to tak.. nějak se mi tam nechce, bojím se - stále mám respekt - a ani mě to nějak netěší.. do sedla se bojím, když to překonám, tak stejně se držím tzv. zuby nehty, a když nacváláme, vzpomenu si na ten pád a hned se lekám, že vyhodí..) Navrhla mi, ať se svezu, ale neměla jsem odvahu... - jsem posera, vím to...:/

Doufám, že zítra půjdu na tenis, moc se těším (ten mě teď baví víc, než koně... - asi jsem hnusná.. ale já nechci být zlá, já jsem pouze upřímná..). Petra je na Turnaji mystriň a dneska Tom vyhrál titul ve Stockholmu! Takže má též zajištěné místo na Turnaji mystrů (pro změnu :D) v Londýně.

To je ode mne asi dneska vše. Pokusím se nafotit nějaké fotky přírody a i modelů. A stále plánuji, jak dovyrobím dečky, a furt nic.. tak snad se do toho pustím co nevidět! Až začnu vyrábět, vím, že mě to chytne, takže se těším.

Leník

Komentáře

Oblíbené příspěvky