Připraveni na Halloween a další zajímavosti

Best song. Michale, bojuj <3!
Náš ranč už je připravený na Halloween, dneska jsem vyrobila myš, netopýra atd.. na výzdobu. V pátek nafotím nějaké strašidelné fotky.
Na rajčeti už jsou nahrány fotky, odkaz tady.
Blíží se nám Vánoce! Kdo se těší? Já budu v klidu až budu mt všechno nakoupený a zabalený :D. Na ranči samozřejmě taky slavíme Vánoce a před rokem jsem některým rančerkám posílala dárky na Vánoce. Tento rok to bude totéž, nechci aby se někdo naštval, že mu nepošlu dárek, je to z mojí dobré vůle (debilní kecy učitelek :D). A komu pošlu? Jeife, Haník, Šíša, Tykvička, KonyGilli Betty, Kami B.B. Kdyby někdo nechtěl, nebo nemohl z osobních důvodů poslat adresu (což samozřejmě respektuji), samozřejmě vás nebudu nutit, je to váš osobní údaj, ale nebojte, k ničemu jinému adresu využívat nebudu, pošlu dárky a adresu MAŽU! Je zatím říjen, takže času dost, já dám těm rančerkám včas vědět :) byla bych moc ráda, kdybyste mi pod tento článek napsaly, jestli souhlasíte, abych vám poslala dárek, ale NECHCI, aby jste mi posílali taky něco. Dělám to z radosti, ne, abych něco dostala. Adresy vyřídíme potom na e-mail (času dost, dám vám včas vědět), nepište je do komentářů, není to bezpečné (což určitě víte). A jaký bude dárek? To ještě sama nevím, musím něco vymyslet :D.
Přidávám malou ochutnávku fotek.
Windy pózuje :)

Zítra už je škola, nemáme ředitelské volno, takže já si jdu připravit učení do tašky.

Projíždím takhle blogem, nudím se, a najednou najdu článek, který jsem psala přesně před rokem, takže já vám pod každý článek budu dávat odkaz i na článek, který jsem psala před rokem (kdyby jich bylo víc, vyberu jeden). Kdyby jsem před rokem právě ten den nepsala, nepřidám odkaz. Když nějaký den nenapíšu, tak samozřejmě tady nebude ani odkaz na článek před rokem. Třeba vás to bude bavit, co jsem právě dělala před rokem, já si taky ráda počtu, teď již článek, který tady byl přesně před rokem. Článek před rokem

Komentáře

Oblíbené příspěvky