Tenis <3

Ahoj, ahoj, děkuji že je o zapsání SR takový zájem (už se vás zapsalo sedm). Budu ráda za další - klidně i nová - SR :) TADY zápis.
Co je u mě nového?
Mám se fajn, hraji tenis :3 v pondělí jsem byla v hale, když se soustředím, abych nedala takovou ránu, tak mi to jde. Přesně je v Paze finále Fed Cupu :3, pojedu 9. , už se moc těším :3
Musím ještě vymyslet, co si na sebe vzít :). Kdo sleduje tenis, určitě ví, že na turnajích českých tenistů/tenistek, je vždycky slyšet trumpeta.. Ano, je to tak, je to můj soused a já do Prahy pojedu s nimi! :)
Nemůžu se dočkat :3 možná mě uvidíte v televizi, ale to by byla fakt velká náhoda :D. Samozřejmě vám pak ještě všechno vyfotím, co si beru s sebou. POJĎ!
Teď jdu hrát tenis, v příštím článku vám sem dát fotku z tréninku :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky