Téma týdne - Mlha života

Již dlouho jsem čekala na nějaké dobré téma týdne, o kterém bych něco mohla napsat.
Tento týden má téma "Mlha života"
Možná jsem toto téma pojela jinek, než vy, ale každý má svůj názor.
Nechci být pesimistická, ale myslím, že každý měl/bude mít jednou v životě tzv. mlhu, co si myslím, že to slovo znamená? - Samozřejmě teď nemyslím přírodní jev..
Mlha v životě je něco smutného, na co se nezapomíná.. Např. smrt - zažila jsem úmrtí mých nejbližších (babička, strýc), když jsem byla ve školce, dědečka jsem nikdy nepotkala.. Smrt patří k životu, ale je pro hodně lidí nepříjemná..
Další mla v životě je i nehoda (silniční, krádež, oheň..). I to se mi bohužel doneslo.. Silniční i krádež, obě u mých příbuzných.. A nic nechci už znovu zažít, ani oheň, ani nic..
Ti, co to nezažili si to asi neumí moc představit, ale je to opravdu strašné. Třeba v našem městě docela trpíme na záplavy, vylije se řeka a jsou z toho velké škody..
Nehoda je pro mne i virová onemocnění, teď se mluví o ebole. Nebo také válka, hrozná věc!
Dnes je 28.října 2014, vznik Československa, určitě všichni znáte sira Nicholase Wintona, zachránce 669 židovských dětí transportem do Británie. Dnes dostal v Praze od prezidenta ČR Řád Bílého lva, byla tam i ZŠ Kunžak, to je město cca 20 km od našeho, mají v názvu školy Nicholase Wintona. Nedávno jsem viděla dokument o Nicholasu Wontonovi Síla lidskosti, napsala jsem o něm článek zde . Je to muž s velkým srdcem a má můj velký obdiv!

Komentáře

Oblíbené příspěvky