Jak to bylo na koních?

Ahoj, zaprvé se chci omluvit, že nepíšu tak často, ale prostě škola, a další povinnosti, ale příští týden máme prázdniny, tak se to snad zlepší.
V neděli jsem byla na koních, jela jsem na Benovi. S holkama jsme šly na louku. Na začátku byl docela v pohodě. Když jsme klusali do kopce - udržela jsem ho. Pak ale začal docela vyvádět hopsat atd.. držela jsem ho a nechtěla jsem mu to dovolit. Když už to udělal po několikáté sesedla jsem a vedla ho v kroku. Asi po 10ti minutách jsem si na něj znovu sedla a jezdila společně s kámoškou (předtím jsme si koně totiž opracovávaly samy). Klusali jsme do kopce (vedle byl pás sněhu, ale nechtěla jsem tam jít, aby si zas nelehl), pak jsme zkusili nacválat, strašně valil, ale já jsem ho pustila, lepší, než když se s ním začnu přetahovat a ještě začne dělat kraviny. Pak jsme jeli pomalu k domovu, holky ještě něco řešily a já šla s Benem napřed - o pár metrů - (protože když Ben stojí, vymýšlí bejkoviny). Mluvila jsem na něj a uklidňovala, že koně hned přijdou, ale pak znenadání uhnul a cválal z kopce rychle jako praštěnej zpátky k nim.. :( Pak si na něj sedla Hanča a vycválala ho, pak si sedla zas na Vlastu a dojela jsem do stáje na Benovi. Jsem srab.. vím, to.. :/ už nevím, jak si mám pomoct :/.. Měli jste taky nějaký takový problém?
Na koně pojedu asi o víkendu (ale nevím to jistě, protože trenér je nemocný, taky u vás řádí hodně chřipka? - dneska mi bylo ve škole trošku špatně, ale naštěstí se to zlepšilo, takže jsem nemusela odejít domů).
Půjdu taky fotit modely, a možná si koupím classic jezdkyni, protože mám Kylie (tradi) a Karmen (SCH) a nemám na classic, a classic koně mám Annie (a Andyho, ale to je hříbě). Mám na ní sadu, ale jezdkyni ještě ne.

Komentáře

Oblíbené příspěvky