Lyžák

Ahoj, tak jsme se vrátili všichni zdrávy z prvního lyžařského dne. A jak to probíhalo?
Nejsem v lyžování nějaký extra profík. Byla jsem na kurzu ježdění a pak jsem asi 2x potom stoupla ještě na lyže, ale od té doby nic - až dneska.
Přesně v 8 ráno jsme seděli v autobuse a čekali, až se rozjedeme. Cesta trvala asi 45 minut, mě se to zdálo strašně dlouho -_-. Přijeli jsme tam a uviděli jsme ten kopec, pro mě to bylo totálně prudký :D. Šli jsme se obout do lyžáků, pro lyže, helmy uschovat věci v hospodě (kde to pro nás bylo zarezervované).
Prvně jsme měli rozvičku (v těch lyžákách běhat :D), pak jsme se rozdělili do skupinek - ty, kteří stojí na lyžích poprvé, a ty, kteří sjedou kopec. Já kopec sjedu, ale ne nějak hezky :D takže jsem šla do té "zkušenější" (jak to říct?). Vyjeli jsme nahoru vlekem, je to totál dlouhý :D a měli jsme se předvést, jak umíme jezdit, a tak nás ještě rozdělili do dalších skupin - 1 (lepší) a 2 (horší). Já jsem samozřejmě ve 2, ale vůbec mi to nevadí, protože v jedničce jsou fakt ti dobrý. Na začátku jsem se bála, tak jsem furt brzdila, ale pak jsem dostala jistotu a bylo to lepší :), to obědě jsme si mohli jezdit sami (nemuseli jsme čekat na učitele, aby jsme jeli s nimi). Cca v 13:45 jsme skončili a převlekli se do bot. Ten pocit, když máme nohy tak lehký :D! Pak jsme jeli domů, cesta strašně utekla :D.
Samozřejmě jsem spadla :D, ale s tím jsem počítala ;), naštěstí se nic nestalo.
Těším se na zítřek :), kdo chce vidět stránky toho areálu TADY (kliknete a je tam online kamera, takže kdo se bude dívat mezi 9-12 a 13-14 hodinou, mohl by nás tam vidět :D, ale teda pochybuji, že bude to štěstí, abyste mě poznali (mám černou bundu a růžový šusťáky). Možná vám to nepřijde prudký, ale já jsem prostě nezkušená.
Na zítřek se moc těším :).
A jak se máte vy?
Už bych měla začít chystat na LS! Ještě nic nemám (akorát přihlášky poslaný). Budete mít někdo scénku? Já s Hančou ano (Hanča mě přemluvila :D), ale nevím, jak to dopadne, je to naše první scénka, takže nečekejte nic světoborného.
Nebude vám vadit, když zítra/pozítří napíšu zase o lyžáku? Od víkendu se už budu snažit psát o modelech, půjdu fotit a tak :). SLIBUJU!
Mějte se krásně, a držte mi palce, ať zítra špatně nespadnu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky