Valentine Live Show 2015

Ahoj, zaprvé se chci moc omluvit, že jsem tak dlouho nenapsala! Chtěla jsem napsat včera, ale bohužel to nějak nevyšlo, tak píšu až dnes, snad nevadí...
V sobotu jsem byla na svojí 1. LS (VLS 2015)
Kdo neví co je to LS : Výstava modelů
Přijeli jsme tam déle (možná už jste četli u Haníka), máme to daleko a ještě nám lidi špatně radili, ale hlavně že jsme se tam dostali :).
Jeife nám držela stůl u ringu (vystavovací stůl). Vybalili jsme a šlo se na 1. kategorii (traditional koně). Tam jsem neměla žádného zástupce. Tak jsem se porozhlédla po rančerkách, "našla" (:D) jsem tam Ruffi (jsem moc ráda, že jsem tě poznala, jsi moc fajn <3), již zmiňovanou Jeife (jsem ráda, že jsem ji potkala na živo je moc milá :)), lišku (fajn holka, moc dobře se s ní povídá) a další : Aja, Smrček, Peepers, Mazel atd...
Hanča již stáhla na rajče fotky, takže se můžete kouknout SEM.
Brala jsem všechny modely, kromě Zildy, Lucky a Alie.
Vůbec jsem nečekala nějaké umístění a ono bylo !
2x 2. místo (Andy a Fely)
1x 4. místo (Sunny)
1x 5. místo (Blesk)
Možná jste si všimli, že mám úplně stejná ocenění jak Haník :D! Dvojčata je nezapřou :D!
A pak jsme s Haníkem dostali "1.místo" za BH scénku (nikdo jiný tam nebyl, kdo by měl BH scénku, takže jsme tam byly s BH scénkou samy... Mrzí mě to.. Na té scénce jsme dost pracovaly - hlavně Haník! A tak to dopadlo, ale co, nedá se s tím nic dělat no...)
1x "1.místo" (Kylie & Annie, Ren & Hektor)
Tady je ta scénka
Koupila jsem si tam nový model - CM od Mazla - díky Mazel :). Je tak krásný :3! Nevěděla jsem, jak ho mám pojmenovat. Frisullka řekla, že vypadá jak med, tak že se může jmenovat Honey, já jsem souhlasila, takže je to Honey. Díky Frisull :)!
Co nejdříve udělám profilek, čekám, až bude lepší počasí, aby tam byla fotka z venku, teď přidávám fotku zevnitř.
Tady na porovnání s mým CM, myslím, že nemusím říkat jaké je moje (stejně už je nahoře fotka nováčka :D)
A tady jsou všechny diplomky
Tady fotky s Jeife a Ruffi - vypadám blbě..

A abych nezapomněla, už jsou na internetu fotky z lyžáku
Tady vypadám jako těžkej lyžař :D - že umím lyžovat, ale opak je pravdou :D.
Více fotek naleznete na webu naší školy TADY.

To je vše, trošku víc fotek, tak snad se na mě nezlobíte.

Komentáře

Oblíbené příspěvky