Koně, svátek, koně

Ahoj, v pátek jsem byla na koních. Jela jsem na Jurdovi. Prvně jsme šli na cestu vedle jízdárny, dole bylo ještě dost sněhu a Beník (poník) se rád válí (v rybníce, v potoce) a tak se vyválel i v tom sněhu! A měl na hrbetě jezdkyni! Ta ho pobízela jak ji síly stačily a on v pohodě se válí dál -_- (naštěstí si nelehl na zády, jen na břicho na kopyta měl před sebou jak pes nohy :D), tak Hanča řekla, že budeme cválat nahoru (měli jsme) a že on snad poběží za náma a nebude se válet, ano běžel za náma, pak se ještě jednou vyválel -_- ale když koně nacválali, nechal toho a běžel za nima. S Benem se prostě nikdy nenudíme :D.
Cválala jsem na Jurdovi, bylo to dobré. Pak jsme šli na louku, byl hodně rozdováděnej, tak jsem si jezdila menší kolečko vedle trenéra, aby si s koňmi nedával závody. Pak jsme SKOČILI (opravdu skočili, malou strouhu, bála jsem se, ale zvládli jsme to) a šli na protější louku. Tam jsme cválali, ale Jurda vyváděl, i pohazoval zadkem - je to asi nic, ale já jsem se bála :/. Tak si na Jurdu sedla Hanča. Trenér mě zatím vedl na Matesovi. A říkal, že jsem nic nezapomněla (sed atd..), jen že mám strach, ale že se to určitě zlepší. Pak jsem ještě s Matesem skočili struhu (trenér mě vedl) a jeli jsme do stáje.
Včera jsem měla svátek, dostala jsem knížku takže mám co číst :D. Dopoledne jsem byla po dlouhé době na zdi (hrát tenis) a dneska MOŽNÁ půjdu do haly, ale nevím to jistě, protože je ještě dobrý film v TV, takže nevím, jak se rozhodnu :D (ten film jsem právě nikdy neviděla, ale viděla jsem ukázky a určitě je to fajn).
Za chvilku jedu na koně, pojedu na Benovi, tak jsem zvědavá, jestli nebude dělat neplechu :(, trošku se bojím, ale kámoška říkala, že když ostatní budou cválat, že klidně se mnou půjde krokem. Protože Ben vždycky vyvalí a kozlíkuje a má hlavu dole -_-. Tak držte palce, ať to zvládnu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky