Ten pocit, když zjistíte, že Bobek je holka...

Ahoj, trošku divný nadpis, co říkáte? Ale včera večer jsme s Hančou zjistily, že Bobek (náš milovaný králík) je holka :D. Moje první reakce : ,,To jako fakt?!! Ale stejně je to Bobek!" :D trošku na pobavení, ale FAKT se to stalo.
V neděli jsme (já a Hanča) jely do vesnice, kam jezdíme na koně, bruslit. Na bruslích jsem nestála asi 3 roky (? možná déle). A moje brusle mi byly malý, tak jsem si vzala mamky, které měla když byla malá. Nikdy jsem na nich nestála.
Když jsme přišly na led, začalo asi 15ti minutové sněrování tkaniček. Když jsem se do toho konečně našněrovala, zkusila jsem se projet, ale ouha! Úplně se mi podvrkávaly nohy. Asi 10 minut jsem to zkoušela (samozřejmě s pády). Pak jsem se na to vybodla, kámoš mi půjčil svoje brusle a na těch mi to šlo! "V čem udělali soudruzi z NDR chybu?" (hláška z Pelíšků).
Vrátila jsem mu je, protože musel jít domů a já jsem se nudila, tak jsem se šla podívat s kamarádkou na koně, pomazlila jsem je. Super pocit být v jejich blízkosti.
Fotky těch mamčiných bruslí vám sem mohu dát, ale jak chcete...? Pak dám asi 3 (? pak se mi vybil foťák -_-) fotky z bruslení na rajče.
Možná někdo víte, že o víkendu se hrál Fed Cup. Hráli jsme proti Kanadě a vyhráli jsme 4:0! A oni mají (český fedcupový tým) oficiální stránku na FB. A tam napsali, že fanoušci mohou posílat vzkazy a že nejlepší budou vystavené na dveřích jejich šatny. Také jsem se zúčastnila s heslem, které jsem vymýšlela asi 20 minut (myslím, že se mi z hlavy jen kouřilo :D): Česko versus Kanada. My jim dáme kanára! A oni to moje heslo vybrali a dali na dveře šatny! Je tam i mé jméno. Vůbec jsem to nečekala! Jsem moc ráda :), jestli chcete, dám vám sem v příštím článku fotku.
Příští článek (asi příští, jestli ne příští, tak potom) bude téma týdne. Do této rubriky už jsem dlouho nepsala, protože byly téma, které mě nezajímaly.
Fotky z lyžáku sem dám hned, až je p. učitel zveřejní na stránky školy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky