Hurá na chalupu

Ahoj, zase začnu omluvou :(, nějak jsem nevěděla, co psát atd.. ale snad se to zlepší.
Za chvilku jedeme na chalupu, vezmene Bojara (pejska), tak se těším :), zítra možná pojedu na koně (nevím to jistě..). Děkuji všem, kteří se se mnou podělili o své zážitky u předchozího článku! Zkusím to :) (jestli mi ale Bena zase daj, nevím, jela jsem po něm opravdu po dlouhé době...).
Jinak máme prázdniny! Konečně :D moc jsem se na ně těšila! Furt nějaký písemky -.-..
Zítra jdu po dlouhé době na tenis, opravdu se moc těším! Už mi to chybělo, v hale je teď hodně obsazeno, protože je zima, tak tam dost lidí chodí (nejen na tenis, i na volejbal, nohejbal, fotbal..) - je to taková velká hala, můžete si tam dát branky a hrát fotbal/florbal, prostě je to víceúčelové. Když už jsem u toho tenisu, Lucka Šafářová dneska hraje finále v Doze, tak hodně štěstí, Luci :)*!
O prázdninách 100% půjdu fotit :)! Takže očekávejte fotky.
Za chvilku pojedem na tu chalupu, tak se jdu připravovat, promiňte za kratší článek.. Příště snad bude o modelech.

Komentáře

Oblíbené příspěvky