Plavíme

Ahoj! Tak jsem zpátky doma.
Trošku mě mrzí, že u té výstavy je jen 5 komentů, strávila jsem nad tím docela dlouhou dobu... Ale chápu, že je konec školního roku, píšou se písemky apod..;) Tak vám držím palce, ať vám to vyjde co nejlépe :-). Děkuji těm, kteří komentář zanechali.

Na Globe Games to bylo dobré, ale doma je doma a postel je postel :D (spali jsme na karimatkach, ale jsem docela zvyklá, hodnekrat jsem spala na zemi). V sobotu byla terénní hra (byli jsme v týmech po šesti, z každé školy 2 a celkem byly samozřejmě v týmu 3 školy), chodili jsme podle mapy a buzoly. I tak jsme se několikrát ztratili :D. Ale asi největší zážitek byl ten, když jsme přecházeli po větvích přes potok (samozřejmě tato trasa v mapě označená nebyla :D), byla jsem strašně ráda, že jsem tam nespadla. Do cíle jsme měli přijít ve 14 hodin. My jsme tam přišli cca o deset minut později, ale nebyli jsme poslední. Jak jsme se v cíli dozvěděli, nebyli jsme jedini, kdo přecházel potok, někdo tam bohužel i spadl :(.
Potkala jsem tam Sonču (ta, co má Eddieho :)). Jsem moc ráda, že jsme se s ní zase videla :).
Pro ty kteří neví, co je to ten Globe - kroužek o pedologii, hydrologii.. prostě o přírodě. A Globe Games je setkání všech škol v ČR, kteří jsou so tohoto projektu zapojeni. Byli tam i někteří ze zahraničí.
Nechtěla jsem se o GG (Glome Games) dlouze rozepisovat, ale skutek utek :( :D, tak se omlouvám.


Ale teď již k nadpisu!
Dneska jsem byla na koních. Protože je u nás pěkné počasí, šli jsme plavit do nedalekého rybníka. Měla jsem Juráška :). Ve vodě se mu moc líbilo, předtím jsme ještě cvalali, takže to byla pro něj odměna. Byl moc hodnej!:*

Za týden budou v našem městě atletické závodům (dneska je měl 1.stupeň a druhý je bude mít za týden). Nejraději beham 200 a 400, ale to tam bohužel není :/. Tak jsem chtěla jít na 60tku, ale do časového limitu jsem se bohužel nevešla, což mě docela dost mrzí :(.
Někteří na ty závody mohou jít, ale nechtějí. Já na ty závody jít nemohu, ale chci.:/ No jo, ale s tím nic neudělám.

Zítra vás doufám oběhnu. Za případné překlepy se omlouvám, tento článek píší na mobilu.

PS. Píšu to podruhé, ten první se mi neuložil :(( x_x grr!

Komentáře

Oblíbené příspěvky