Přijela k nám Delaware

Ahoj, vím, že jsem psala nedávno, ale prostě musím vám to sem napsat - ano, je to ta novinka :)

Včera mi přišel nový model od Twaily - moc díky
Je krásná, jsem z ní nadšená! Posuďte sami ;). Vždy když kolem ní projdu, pohladím ji, já vím, jsem jak malá, ale jsem nehorázně šťastná :').
Hned dneska jsem jí šla vyfotit :3 - chtěla jsem už včera, ale bylo zataženo...:/
Pod sedlo ji moc dávat nebudeme, líbí se mi více bez postrojů, ale postroje určitě někdy zkusím ;). Ale 90% fotek bude bez výstroje - jen takové upozernění :)

TADY jsou fotky :), některé jsou povedené, jiné méně. Fotka přidaná k článku je jednou z těch povedených - aspoň podle mě, le nechci se chválit -> samochvála smrdí :) :D

A co vám? Líbí se :)? Mně moc :3 jsem za ni neskutečně ráda. Co nejdříve udělám profilek. A mohu se zeptat, nevíte co je to za plemeno? Za radu bych byla moc ráda. Předem děkuji!

Komentáře

Oblíbené příspěvky