Ještěrka :D

Ahoj! :)
Právě poslouchám písničky a hraji ZAV Houbaře, a aby jste viděli, jaká že je to hra, tak jsem vám to přes PC "vyfotila"
Sbírám hříbky (jedu k nim po písmenech) a = je sbírám (znak si můžete vybrat podle libosti). Je na to minuta, co nejrychleji všechny posbírat, když přes 3 sekundy žádné písmenko "neťuknete", hra se ukončí, nebo když vezmete mochomůrku, to také. Když uděláte chybu (např. jiné písmenko), tak se vám tam ukáže plus jeden hříbek. Doufám, že to docela chápete :D kdyby ne, klidně se zeptejte ;)
V této hře jsem pěkně umístěná v celé ČR (byla jsem i 1., teď jsem 3.)

V pondělí se uzavírá na naší škole Dačický datel (soutěž v Houbaři). Ne, opravdu si to nenechávám na poslední chvíli :D, ale prostě píšu. Vím, že ze základek budu první, ale i tak si chci zlepšit výsledek :). Pak vám napíšu, jak to dopadlo :-D


Uff, ještě 2 týdny!! 29. a 30. máme naštěstí ředitelské volno (2. v mém životě a to jsem v osmé, naše škola skoro vůbec nedává), je to kvůli rekonstrukci. Taky se tak nemůžete dočkat prázdnin? Ale docela mě štve, že už půjdu do 9. :/.

19. bude můj první tenisový trénink s trenérem v tomto roce, hodně se těším :).

V pátek a v sobotu jedeme na koně.

Budu samozřejmě fotit modely ;), teď moc nestíhám, píšou se písemky, ale už to budeme mít za sebou ;)

No a co ten nadpis? :D
Jsem moc ráda, že se vám minulá fotka pampelišky líbila :) a tak jsem vyfotila ještěrku:


Podívejte se na ty nohy :D má je jako náš králíček :D :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky