Začátek letních prázdnin

Ahoj , jak už asi většina z vás ví, pondělí a úterý máme ředitelské volno. NECHCI se s tím chlubit, jen prostě bude pár vět o vysvědčení, proto, že jsme ho dostali již v pátek.

Mám vyznamenání, stejně dvojek jako v pololetí (5) jen ne ze stejných předmetů - ze třech předmětů jsem se ani nezlepšila ani nezhoršila (od pololetí) a další 2 jsem některé zlepšila, některé zhoršila. Ale jinak mám samé jedničky. Od minulého roku (2. pol.) jsem se zlepšila o jednu dvojku.
Mám nejméně omluvených hodin za pololetí ve třídě - 13 :D. Kolik máte vy?

Dostala jsem pochvalu za psaní ZAV, činnost v programu GLOBE. Za ZAV jsem dostala poukázku na knížku - určitě využiju :), a za GLOBE čokoládu a ještě jednu čokoládu za okresní kolo v literární soutěži.

A dostala jsem k vysvědčení ještě diplom za INTERSTENO :)

Včera jsem byla na tenisu :)) :3. Prý mi forhand a beckhand jde jako ze stoje (že to hraji bezchybně). Možná pojedu na nějaký malý turnájek - ale není to o tom vyhrát, ale spíše abych věděla, jaká to je atmosféra. Ale budu samozřejmě pilně trénovat - moc mě to baví :)

Děkuji za rady k plemeni. Nakonec jsem si ještě vzpomněla, když jsem si četla vaše komentáře, že u prodeje bylo napsané i plemeno. Jsem to ale hlava děravá -.-. A je to Buckskin Morgan. Ale moc děkuji za rady!

Dneska jsem někde byla, ale o tom vám napíšu až příště, protože zítra je ještě pokračování :)

Samozřejmě brzy tady bude Dely profilek a nějaké nové fotky :).

No a brzy čekejte i výstavu BH !! :) Měla bych to stihnou příští týden - snad.

Užívejte prázdniny a slunečných dní!!:)))

Komentáře

Oblíbené příspěvky