Na koních

Ahoj!

V sobotu byl na koních trénink. Jurášek má zase špatná kopyta (trpí na to :/), tak jsem na něm nejezdila, ale hlavně, ať je zdravý, brouček :*

Máme se rádi :)
Jednou se na fotce tvářím DOCELA dobře, ale Jurda přežvykuje :D

Po tréninku mi trenéř řekl, ať vezmu Šatíka (miminko :3, učí se pod sedlem) a že půjdeme zkusit brod.
Byl moc šikovnej, nikdy jsem na něm nejela, ale je strašně hodnej :). Vždycky si vybere někoho, za kým půjde (v pátek na něm jela kámoška a furt chodil za Hančou :D) a v sobotu si vybral trenéra a když on zastavil, tak Šatík taky, já jsem jen seděla :). K vodě šel daleko, asi půl metru před ní se zastavil, budeme to zkoušet dál, myslím, že na začátek je to dobrý výsledek :).

On je tak sladkej :3

Jinak v ZAV Houbaři jsem 1.:), dala jsem to, jsem moc ráda, je to můj rekord. Dačický datel je ukončený, a ještě vyhlášení.. ale to nevím, kdy bude. Že by ve čtvrtek? Soutěže u nás ve škole se skoro vždycky vyhlašují ve čtvrtek :D :)


Dneska byl ve škole poslední písemkový den.. Uff... Tento týden ještě nějak dosedíme s hlavami v učebnicích :D a příští týden si budeme rozdávat učebnice do 9. třídy. To už bude takový pohodový týden. A v pátek nám dají vysvědčení :), pondělí a úterý budeme mít ředitelské volno. (Nemyslete si, že máme nějak často. Jsem v osmé a od 1. třídy jsme ho měli pouze 2x. (tohle bude to druhý)) Jak to máte vy?

Jinak mám pro vás překvapení, ale to až v dalším článku ;)
Oběhnu vás asi zítra.. ;)

V neděli jsme byli na kolech okolo Třeboně (jsou tam rovinky, žádný kopec), ujeli jsme asi 36 km :) bylo to dobré ;).

Nakonec přidávám makro a oblohu po bouřce (obě fotky ze soboty).

Komentáře

Oblíbené příspěvky