Loa a Billy - Ranní fotky

Ahoj! Vítám vás u dalšího článku ;)

Dnes bude spíše o fotkách a koních. Ráno jsem fotila Billyho a Lou, fotky najdete TADY.
Co nejdříve bude výstava BH, tak se těšte, kdo myslíte, že vyhraje? Soutěží: Annie, Andy a Billy

Včera jsem byla na koních, měli jsme tam ty malé holky. Dělají pokroky. Včera jezdily bez sedla a už umí i samy chodit v kroku :) (ale stojím vedle nich). A byli jsme plavit :). Někdy je vezmeme na lonžku ;)

Dneska jedu na koníky zase, prý se bude skákat. Je hezké počasí, tak se těším ;).

Co máte v plánu na prázdniny? Na dovolenou asi pojedeme, ale ještě nevíme kam, ale určitě po Česku. Na tábor jako táborník nejedu, možná někdo víte, co se mi stalo před rokem, jestli ne, můžete si přečíst TADY. Ale pojedu se tam na den podívat :). V půli července pojedeme s koněma na skautský tábor, budeme tam děti vodit na koních. Takže spíše pořadatelé.

PS. V Houbaři už jsem 2. :D v pondělí je ukončení Dačického datla, do 1. mi zbývá 23 bodů (to není moc), tak možná budu zas 1. v ČR, ale ještě nevím ;)). O výsledku Datla vám řeknu, až bude po předávání.

To je pro dnešek vše! Děkuji všem, kteří na tento blog chodí, moc mě to těší ;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky