Fotky Dely a Windyho

Ahoj, možná jste si už někteří všimli, že na rajčeti je nové album - Dela a Windy.

Ve čtvrtek jsem šla s těmito modely fotit. Fotky naleznete TADY.

Je tam i nějaké to makro :)

__________________________________________________________________________________
Dneska jsem byla s Hančou na koních - dopoledne, protože odpoledne je už strašné horko. Bylo tady přes 30 stupňů. Odpoledne jsem ani nevylezla ven, protože je to fakt hrůza :P, ale jsem ráda, že svítí sluníčko :). Zítra má být prý 37 :O..
Také je u vás takové vedro - asi jo, je to po celé ČR :D.
Příští týden se pojedu podívat na tábor, na kterém jsem byla minulý rok.. Těším se na známé tváře.


V pondělí tu bude profilek Dely a ve středu fotky z BH výstavy.

Zítra dám fotky na rajče ze dnů o kterých jsem se již zmiňovala, ale nechtěla jsem vám říct podrobnosti, ty vám napíši v pátek ;). Tak snad se máte na co těšit :)

Na rozloučenou fotka Dely

Komentáře

Oblíbené příspěvky