Fotky z dovolené

Ahoj :), tak jak jsem řekla, tak plním. Dnes je tady článek z dovolené. Kdo neví, kde jsme byli, TADY si to přečtete..

Teď vám podrobněji řeknu, co jsme na dovolené v ty dny (neděle, pondělí) dělali.

Neděle: Jeli jsme po cyklostezce do Hluboké nad Vltavou. Vyděli jsme mnoho kanoistů na vodě, byl to fakt zážitek, nikdy jsem je naživo neviděla.

Cestou byl Adrenalin Park, tak jsme se tam stavili. Bylo to fak dost vysoko. No, posuďte sami.
Myslím, že můj troll face mluví za vše....
Ne, fakt, vypadám jak debil, ale to si neumíte představit, jak to bylo strašný! Furt se to kejvalo, fuj, nejhorší překážka, ale naštěstí jsem to došla.
Cestou jsme ještě viděli golfové hřiště, tak velké (ono bylo sice i v tom Adrenalin Parku, ale to byl mini golf - tady byl golf, ne mini) bylo to opravdu obrovské! Asi 200 důlků, a tolik "míčků" (wtf, jak se tomu říká :D? Bobeško, když tak mě prosím oprav, jestli si to zrovna čteš :)).

A pak jsme přijeli do Hluboké :). Zámek je opravdu nádherný, tak velký! Byli jsme tam na prohlídce komnat, a víte, že ti "páni" měli i architekty na jídlo? Aby chod vypadal hezky :D to mě fakt překvapilo.

Pondělí: V pondělí jsme jeli do Holašovic. Už jsme tam jednou byli, ale autem, a teď na kole. Je to tam opravdu moc hezké :).
Více fotek ZDE.
Byla to fajn dovolená :).
________________________________________________________________________________________________
Středeční článek bude podrobněji o skautském táboře. V pátek bude "modelový" článek, nechte se překvapit ;). A v neděli, už vím, jaký článek, ale zatím vám to neprozradím :D :P. Nechte se překvapit ;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky