Výstava BH koní

Ahoj, ahoj, ahoj!
Vím, článek nebyl včera, ale je dnes. Proč? Protože jsme včera byli na festivalu. "Naše" město pořádá divadelní a filmový festival. Tancovali tam Afričané (ne, nejsou to uprchlíci) a i trochu mluvili česky : ,,Chcete pívo?" :D :D :D ,,Jak se máte?" A ta jedna měla super vlasy. A tak jsem se jí potom po koncertě zeptala, jestli bych se s ní mohla vyfotit, a jak to dopadlo? MOHLA :).
Horší kvalita - už byl večer. Já jsem tam v těch kytkách :D, Hanča je upe vpravo, a ta s těma vlasama je ta zelená a nalevo je další Afričanka.

Tancovali fakt dobře. Bylo to strašně rychlý :D :).

Docela mi připadala Serenu Williamsovou (tenistku). Hlavně ty vlasy.


Zdroj ve fotce.

Ale teď již k tomu hlavnímu. Tak jsem byla fotit dneska ráno :). A kdo vyhrál? Dozvíte se TADY.

Ano, vyhrála Dela :). Ale všechny modely se mi moc líbí se mám je neskutečně ráda a nikdy bych je neprodala. Když ještě nepřijela Dela, měla jsem favorita Andyho, ale Dela, to je sama o sobě krása... Co říkáte?

Tak se omlouvám, že článek jsem přidala až dnes...

A když už jsem tady "nakousla" Serenu, tak dneska vyhrála Wimbledon pošesté v kariéře!
Zítra je finále mužů, fandím Novakovi :).

Od zítřka do pondělka jedeme na "mini" dovolenou, do Českých Budějovic. Budeme tam jezdit na kolech. Takže tyto 2 dny články nečekejte.

AHOJ!

Komentáře

Oblíbené příspěvky