Skautský tábor s koňmi

Ahoj, tak jak jsem slíbila, tak plním. Dnes článek o skautském táboře, na kterém jsme byli jako pomocníci s koňmi.
Byli jsme tam od čtvrtka do soboty.

Čtvrtek: Cesta úmorná, ale já nemám co říkat, já jsem jela narozdíl od Hanči a kamarádky autem, ale i tak vedro jak nechceš :P. Koňáci měli pro sebe celé jedno VELKÉ týpí. Udělala jsem na Hanči mobil dvě fotečky, aby jste si to trošku představili, jak bylo veliké :). I když určitě víte, jak týpí vypadá, ale prostě jsem to musela vyfotit, aby byly aspoň fotky týpí :D. NO LOGIC vysvětlování :D :D :D.
Odpoledne jsme se šli vykoupat do nedalekého rybníku (cca 50 metrů od tábora). No, bylo to dost zelený :D, ale přežili jsme to, nejsme bábovky :D. Ale pěkně jsem dopadla na kamen :X. Ten den už jsme nevozili, protože koníci už byli utahaní z toho vedra a 4 hodinové cesty.
Noc - úmorná. Prvně komáři -..-, totál furt lítaly okolo hlavy! Tak jsme šly s holkama na záchod a podívat se na koníky. Sedly jsme si k tomu špinavému rybníku, poslouchaly jsme kvákání žab (žab tam bylo opravdu dost!) a dívaly se na milion hvězd na obloze. Pak jsme nějak usnuly, ale ráno zase ZIMA. Ano, opravdu čtete dobře, k ránu byla zima :D :D :D.

Pátek: Dopoledne jsme vozili děti. Odpoledne jsme zkusili jít k druhému rybníku (cca 1 km od tábora), ten byl sice mělčí, ale to nevadilo, a byl čistější. Bylo to tam pěkný :). Odpoledne jsme hráli prší, no, a ony se přihnaly mraky. Schovali jsme se do stanu (chtěla jsem napsat do stanu :D), ne do týpí. A ono opravdu chvilku pršelo. Tak jsme si museli zavřít "střechu". Za chvilku pršet přestalo. K večeru jsme svezli děti a šli k ohínku. Večer už byla o 100% lepší (aspoň pro mě), vyspala jsem se dobře :).

Sobota: Poslední den. Ráno jsme povozili natěšené děti. Začali jsme se balit. Po obědě jsme šli ještě k (čistému) rybníku, ale už byl o hodně studenější něž předchozí den, asi proto, jak pršelo a byla tam "nová" studená voda. Potom jsme se vydali na cestu zpět. Byla o půl hodiny rychlejší, takže se jelo 3 a půl hodiny. Koníci už cítili, že jdou domů, to se jde hned líp no :D.

Byly to suprově užité 3 dny, byla kopa legrace a zážitky ;).

Páteční článek bude modelový :)!

PS: Mám novou fotku v avataru (komentáře).

Komentáře

Oblíbené příspěvky