Téma týdne - "Strašidla pod postelí"

Ahoj :)! Možná si říkáte, zase téma týdn :D. K tomuto tématu mě nenapadlo na první pohled žádné téma, ale trošku jsem přemýšlela a má hlava má nápad :). Sice to nebude strašidlo POD POSTELÍ, ale jiné :D. Tak jestli máte čas a chuť, můžete se začíst ;). POZOR - myslím, že už jsem o této události někdy psala, takže kdo nechce nemusí číst!

Myslím, že už jsem o této události již někdy psala, ale když je to téma týdne, tak proč to nezopakovat :D. Možná to někdo neví, že se mi něco takového stalo. Ještě na začátek vás chci upozornit, že jsem strašný, ale opravdu strašný strašpytel.

Bude to asi tak 6 let zpátky. Byla zima ("velice" důležitý bod :D) a noc. Já jsem v pohodě spala. Do té doby jsem si nezatahovala žaluzie (nevím proč -.-). Najednou jsem se vzbudila, podívala jsem se na zeď (tam je stín oken od pouličních lamp) a byla tam nějaká silueta. Proč skoro brečím, když tento článek píšu -_-, asi ta nostalgie :D. Hrozně jsem se lekla, otočila jsem se ke zdi a takto přikrčeně ležela, bylo to strašný. Mezitím jsem poslouchala, jestli ta postava něco neříká, slyšela jsem něco, ale přesně nevím co, ale myslím, že se tam objevilo moje jméno. OMG to už je fakt horor! NE, fakt se to stalo. Určitě jsem tam 3 hodiny tak ležela, bála jsem se vytáhnout nohy zpod peřiny, bála jsem se i pohnout. Po nekonečně dlouhé době jsem našla odvahu a koukla se na zeď, jestli už ta postava zmizela, naštěstí ZMIZELA. Rychle jsem běžela za rodičema a mamce zrovna zvonil budík - to je psycho :O :D.

Asi o týden později, kdy už jsem si samozřejmě zatahovala žaluzie jsem se šla podívat v noci do ložnice (nevím proč, možná jsem něco potřebovala, už nevím, je to dlouho) a najednou za oknem vidím postavu (Ne nejsem debil, fakt tam byla!). Běžela jsem do pokoje, po chvilce jsem se vrátila a už tam nebyla o_O.

Bylo to fakt strašný, naštěstí už se mi to nikdy nestalo. Ale i Hanča vám dosvědčí, že je to pravda, ona tu postavu (nevím jestli přesnou, ale nějakou jo) taky viděla.
_______________________________________________________________________________________________________________
Stalo se vám něco podobného?

Příští článek bude s fotkama (ne modely).

Jinak mi přišla statistika, je o 18 lidí horší než před 14 dny (ano, je to minimální rozdíl, ale i tak) a to jsem předtím (před 14 dny) psala méně. To nevadí, jsou prázdniny a užíváme si, ne jen obíháme ;). Já jsem byla v pondělí a v úterý na výletě a dnes na tenise :). Jsem ráda venku.

Teď nebudu psát ob den, nebudu říkat ani jaké přesně dny - protože co když to nedodržím a pak se cítím strašně. Takže prostě někdy napíšu ;).
Mějte se fajn a užívejte prázdniny!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky