Turisté na věži

Ahoj, dnešní článek bude o turistech, kteří chodili na věž. Napíšu průměrnou statistiku návštěvnosti, co lidé nejvíce kupovali a možná i nějaké hlášky :D.

PRŮMĚRNÁ návštěvnost (za tento týden, co jsem tam byla) je cca 55 lidí. Píšu cca protože jsem to nepočítala.
Nejvíce lidí jsem měla dnes a v pondělí - přes 80.
Nejméně myslím ve čtvrtek - přes 40.

Nejvíce se asi kupovaly turistické známky a pohledy. Ale dnes jsem prodala rekordních 7 poštovních známek :D (jeden pán si vzal 5).

Turisty jsem měla i zahraniční - Slováky, Holanďany, Švýcaři a dnes ještě nějací, ale nevím odkud byli, spolu jsme mluvili anglicky. A když jsem jim dala vstupenky tak řekli ,,Dík." :)

Dnes mi udělal jeden malý klouček (asi 3 roky) velkou radost. Nahoru mi donesl utrhnutou kytičku :). Bylo to krásné! Za to jsem mu dala bonbón. Pěkně poděkoval a šel s rodiči na ochoz. Když se vraceli tak mi řekl: ,,Ten bonbón byl moc dobjej." O:)

No a nějaké hlášky :D? Jestli čekáte nějaké fakt směšné tak to se asi nedočkáte :D.
Tak např.: ,,Udrží mě to?" tázala se prostornější paní
,,To máte vysoko do práce."
,,A kolikrát denně to chodíte?"
,,To asi nemůžete potřebovat na záchod, co?"
,,A dolů máte lano?"
,,Je tady někde výtah?"

Asi jste čekali lepší hlášky, tak se omlouvám no :D. Ono za týden se toho moc nenasbírá.
Na věži jsem byla týden. Budu tam ještě dva dny (ve středu a ve čtvrtek). A pak už asi až příští rok. Jestli teda nezavolají, že potřebují pomoct.

Byla to super brigáda a jsem ráda, že jsem měla možnost na dačické věži sedět :-).
Na závěr přikládám pár fotek.

Já za ,,mým" stolečkem

Vidíte mě :D?

A na konec dva výhledy :)

Vlevo Starý zámek (nyní je v něm městský úřad), veprostřed věž kostela, vedle radnice a napravo klášter
Dačický zámek

Komentáře

Oblíbené příspěvky