Výlet do Prahy

Ahoj, v úterý jsem byla na jednodenním výletě s rodinou v Praze.


Vyjeli jsme brzo ráno (cca 6:15), takže jsme do Prahy přijeli evidentně brzy.
Nastoupili jsme do metra, potom na autobus a jeli jsme se podívat na Bílou horu, kde se stala v roce 1620 významná bitva.
Upřímně, čekala jsem to větší :D...



Pomník

Z Bílé hory je krásně vidět letohrádek Hvězda. Tak jsme se tam vydali :).


Cestou zpět jsme šli pěknou dlouhou cestou


Pak jsme se šli (jeli MHD) podívat na Strahov


Potom jsme se vydali na Pražský hrad.






Hanča zjistila, že je tam výstava Hradní stráže. Tak jsme se šli podívat.
Byly tam vystavené uniformy v různých obdobích (1. světová válka, 1. republika, 2. světová válka, komunismus...) a současnost, zbraně, zajímavosti apod.. Bylo to zajímavé. Omlouvám se za horší kvalitu fotek. Byla tam tma.











Dva výhledy při východu z Hradu

Na této fotce se mi líbí ta hladina Vltavy :)

Pak jsme se vydali na Letnou, na metronom.




A teď pár výhledů :)





A jako poslední cíl byl Staromák a Václavák

Ještě přidám pár fotek, které jsem fotila po cestě :)


Karlův most



A už jsme na Staromáku
Opravující se orloj



A na Václaváku



A potom jsme jeli metrem k autu.
Byl to skvělý výlet. Myslím si, že jsme toho stihli docela dost :).
Báli jsme se počasí, protože předchozí den celý propršel. Ale naštěstí nám to vyšlo a nespadla ani kapka (možná při cestě, ale to nevím, protože jsem spala :D).

Doufám, že se vám článek líbil a nezahltila jsem vás moc fotkama :D.
Tak aspoň to bylo takové oddechnutí :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky