Okolo Pardubic

 Ahojte, ráda bych se s Vámi podělila o zážitky z výletu okolo Pardubic. Článek bude plný fotek :).

Domluvili jsme se s přáteli z tábora, že si uděláme výlet, kamarád se nabídl, že nás provede po krásách v okolí Pardubic.

Do Pardubic jsem jela vlakem v úterý dopoledne. Cesta trvala 4 hodiny. Bylo hodně přestupů, více, než by mělo být normálně, jelikož byly výluky. V úterý celý den pršelo, takže se na žádný výlet nešlo. Vše jsme si vynahradili ve středu a ve čtvrtek, kdy bylo krásně. 

Ve středu jsme navštívili skalní městečko Toulovcovy Maštale, skalní rokli Pivnice a zámek Nové Hrady. Bylo to úžasné. Krásný potůček, klid, pohoda, příroda všude kolem nás :). 

Voda mě neustále fascinuje










Toulovcovy Maštale







Zámek Nové Hrady











Pivnice, takový název proto, že je tam zima jako v pivnici :D. Je to pravda, opravdu je tam kosa




Druhý den jsme navštívili hrad Košumberk a nádherný kostel Panny Marie Pomocné v Luži.










Vzadu kostel Panny Marie Pomocné v Luži

Kostel v Luži


Poté jsme jeli zase do Pardubic, kde jsem nasedla do vlaku a jela zpět domů :). Byl to skvělý výlet. V úterý sice počasí nepřálo, ale to nám nevadilo. Vše jsme si vynahradili ve středu a ve čtvrtek :). Doufám, že se Vám fotky líbily a moc jsem Vás nezahltila :D. A co Vy, byli jste někdy na uvedených místech? :)

Komentáře

  1. nádhera ta krajina ♥ tak tam jsem dlouho nebyla naposledy jako mala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tam opravdu moc krásné :) určitě se zajeď zase podívat :)
      Leník

      Vymazat
  2. Krásné fotky, ten odraz zámku ve vodě je kouzelný!
    Ty jsi se ochladila v horkých dnech v Pivnici, my zase v katakombách ve Velehradu a ve sklepení v Litomyšli na výstavě Olbrama Zoubka. Paní nám nabízela plédy, ale s díky jsme odmítli :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odraz se mi taky líbí :)
      V Litomyšli? Tak to jste byli kousek od nás :). Je mi jasné, že jste odmítli :D. Ochlazení to bylo fakt suprové :)
      Leník

      Vymazat
  3. Kousek od Pardubic pocházím, je to tu moc krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, vypadá to na parádní výlet :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. V Pardubicích jsem 5 let studoval, ale ani jedno místo jsem nenavštívil. Fotky jsou krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, je to tam krásné :-)! Děkuji moc ;-)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky