Tablo

Ahojte, vítám Vás u nového článku. Pravidelní čtenáři si jistě pamatují, když jsem psala (ještě na starém blogu) o našem tablu.
Že stále přemýšlíme, jestli ho udělat, nebo ne, jelikož hodně škol ho nakonec nedělalo. Uspořádali jsme hlasování a jasně vyhrálo ANO. Je pravda, že je to fajn vzpomínka. Jednoho dne jsme se tedy všichni sešli v místní zámecké knihovně a tam nafotili fotky. Jelikož jsme na maturáku měli téma fantasy, chtěli jsme ho použít i na tablo, tudíž na každé fotce můžete vidět patrona z Harryho Pottera. Já si vybrala samozřejmě koně :D. Tablo nyní visí v místní lékárně a na konci prázdnin se přemístí do školy. Vytiskly se vždy dvě fotky, takže jedna nám zůstává na památku. Fotograf udělal ještě jedno interaktivní tablo, kde jsme všichni na jedné fotce. S tablem jsem moc spokojená, líbí se mi :), fotograf je opravdu moc šikovný! Hanča se spolužáky pak fotky připravovali do lékárny. Dalo jim to obrovskou práci, ale výsledek je nádherný! Posuďte sami. Všechny fotky naleznete ZDE. Jak vypadalo Vaše tablo?

Moje fotka (větší kvalita po kliknutí na odkaz výše).
Popis není dostupný.

Tablo
Popis není dostupný.

V lékárně
Popis není dostupný.

Popis není dostupný.

Popis není dostupný.

Komentáře

  1. Tablo je krásné, moc ti to na fotce sluší :).

    OdpovědětVymazat
  2. Páááni, to je super téma na tablo :) Slučí ti to :) My jsme měli 6.C. (šestiletý gympl) na dovolené..
    Víš ten panel jsem myslela to, jak to má Jana (https://pridesoul.blogspot.com/) a nevím jak na to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :), to muselo být taky fajn
      Ajo, tak to bohužel nevím, jak se dělá :(
      Leník

      Vymazat
  3. Výborný nápad, tablo je krásné! My měli téma Možná přijde i kouzelník, takže jsme se fotili s živými králíky, klobouky a tak :)
    P.S. Jsem ráda, že jsi se přestěhovala na novou doménu a pokračuješ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní taky jako super nápad :)
      Děkuji, také jsem ráda, že pokračuješ :)
      Leník

      Vymazat
  4. ty jo moc pěkné :) moc se vám to povedlo :) když je dobrý a šikovný fotograf je to znát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Ano, fotograf je naprosto výborný :)
      Leník

      Vymazat
  5. Pěkné, akorát si nejsem jistý, zdali bych chtěl tablo hned vedle reklamy na lék. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás není moc míst na vybírání, jelikož jsme malé město. V lékárně to naše škola mívá každý rok, takže to je již tradice a lidé o tom ví :-)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky