Tábor u Milevska

 Ahojte, minulý týden (17.-21.8.) jsem se zúčastnila tábora u Milevska. Byla jsem znovu jako oddílová vedoucí, akorát teď to nebyl tábor jezdecký, ale příměstský. Mysleli jsme si tedy, že to bude pohoda, když tam děti nebudou spát. No, docela jsme se mýlili :D...

Bylo tam 28 dětí rozdělených do 4 oddílů. Já a ještě jedna kamarádka jsme byly vedoucí zeleného oddílu. Na táboře byly děti od 5 do 10 let, takže některé ještě nechodily do školy. Byla jsem nejenom oddílová vedoucí, ale také zástupce hlavní vedoucí, takže jsem cítila velkou zodpovědnost.

Na místo jsme přijeli už v neděli večer, abychom pomohli s posledními přípravami a v pohodě se ubytovali. Spali jsme v budově.

Děti každý den přicházely v 6:45 a odcházely v 17 hodin. Vstávali jsme tedy v 6 hodin, abychom se nasnídali a pak se mohli věnovat dětem. 

Malovaly se vlajky, skládaly se pokřiky, zpívaly se písničky, byla různá stanoviště - jedno jsem měla na starosti já, učila jsem děti uzly (osmička, vůdcovský, ambulantní, lodní, "autíčka"...), hledání pokladu...

Vždy, když děti večer odešly, jsme si sedli a měli poradu na další den - co se bude dělat, kdo bude u jaké aktivity apod. 

Ano, určitě to bylo méně náročné, než kdyby tam děti spaly, večer jsme měli volno, ale bylo to náročné kvůli tomu, že se vstávalo každý den tak brzo (kdyby byl normální tábor, tak je budíček cca v 8 hodin) a některé děti byly opravdu malé.

Ale byl to skvělý tábor se super partou lidí :)! Moc se mi tam líbilo. Ráda pojedu i příští rok :). Troufnu si říct, že jsem nabyla spoustu nových zkušeností, které se mi budou v budoucnu hodit.

Počasí vyšlo úplně nádherně. Celý týden svítilo sluníčko a bylo teplo. Jen jednou asi půl hodiny pršelo, ale to je potřeba, aspoň se pročistil vzduch :)

PS: Milevsko máme od nás přes 2,5 hodiny cesty. Jeli jsme autem. Řídila jsem - ano, troufla jsem si řídit :D. Zvládla jsem cestu tam i zpět. Byla jsem moc ráda, že jsem to zvládla :))))

Na závěr přikládám fotku z trampolíny. Na mém výrazu vidíte, jak moc jsem si to užila :) :D No jo, jsem blázen :D :D :D


Komentáře

  1. Paráda, vypadáš opravdu nadšeně! :D Tábory jsou skvělé, jen trochu náročné pro vedoucího. My měli na normálním táboře, kde děti spaly, ještě příměšťáky a to byl teda zmatek! Muselo se počítat na večerní aktivity, že děti odchází, aby nebyl žádný tým znevýhodněný atd. Hrůza. Ale dětem se líbilo všem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, super fotka :P To je fajn, že vyšlo počasí :) Muselo to být náročné, jsem ráda, že sis to ale užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, důležité je mít dobré počasí. To také dělá hodně :)
      Leník

      Vymazat
  3. Vždycky mě zajímalo jaký to je dělat táborového vedoucího :D Je super, že jste si to tak hezky užili, ikdyž to bylo asi chvílema náročné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Ti to mohla aspoň trošku nastínit :)
      Leník

      Vymazat
  4. A děti už přicházely nasnídané? :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky