Aby toho nebylo málo...

Ahoj, aby toho nebylo málo, tak mě minulý týden překvapila ještě jedna nemilá zpráva. Prodali mi Vlastíka (kůň). Přijela jsem ke koním a nebyl tam. Nechtěla jsem tomu věřit. Ve stáji ho měl v pronájmu jeden pán z vesnice. Neměl na něj čas a vůbec za ním nechodil, starala jsem se o něj jen já. Ihned jsem šla za majitelem stáje a zeptala se ho, kde je Vlasta. On mi řekl, že je prodaný. Víc neví, ale možná, že si ho koupil pán z nedaleké vesnice, protože se byl na něj dívat. Byla jsem z toho v šoku. Tohle se stalo už v minulosti, že jsme přišli ke koním a dva byli pryč. Prodali je a nic nám neřekli. Ani jsme se s nimi nestihli rozloučit. To samé teď. Jak říkám, věděla jsem, že na něj nemá čas, ale proč mi to neřekl? Rozloučila bych se s ním, připravila bych se na to... Psala jsem mu SMS, neodepsal...
Druhý den jsem se jela podívat za pánem, o kterém majitel stáje mluvil. Ano, Vlastík byl tam. Je zavřený v boxe (byl zvyklý být celou dobu venku v ohradě), ve kterém se ani nemůže otočit. S kobylou odvedle se stále koušou a kopou. Podmínky strašné. Vlastík je největší mazel a lidi miluje. Myslím, že tam ho zkazí a přestane lidem důvěřovat. Podmínky jsou tam špatné. Pán mi sice řekl, že mohu kdykoliv přijet, ale nevím, jestli toho využiju. Asi by mě to ještě víc ničilo. 
Koně jsou z toho špatní. Vlastík byl jejich vůdce. Teď se cítí v nebezpečí. Nemá je kdo chránit. Vzali jsme dva koně ven na vycházku a ostatní dva zůstali v ohradě. Hystericky řehtali a běhali sem a tam, protože se báli, že jim odejdou napořád stejně, jako Vlastík. Je to moc smutné... Byl to můj obrovský miláček. Vždycky za mnou přišel a celou dobu se mazlil. Strávili jsme spolu spoustu let. Nikdy na společné zážitky nezapomenu. Moc mi chybí 😭💔. Kéž by se měl u nového majitele dobře... 
Minulý týden byl plný strašných zpráv. Ještě, že už skončil... Doufám, že se máte lépe

Vlastík byl na koně přísný, ale na lidi mazel 💓 Neznám mazlivějšího koně



























 

Komentáře

  1. To mi je moc ľúto... dúfam, že sa bude mať dobre <3

    OdpovědětVymazat
  2. ale ne :( mrzí mě to, snad se podmínky zlepší a bude se mít nakonec dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je hodně smutné povídání... Je mi hrozně líto, že Vlastík je v takových hrozných podmínkách, chápu, že máš dilema, zda jej chodit stále navštěvovat :( Snad už tě čeká lepší období s dobrými zprávami ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano. Jak se říká, po každé bouřce vyjde slunce...

      Vymazat
  4. Jéj, kéž by člověk měl aspoň jistotu, že u nového majitele mu bude dobře. Ale budeme věřit, že se tam bude mít dobře <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, kéž by se tam měl dobře. Budeme doufat <3

      Vymazat
  5. Tak to je síla... To mě moc mrzí, vypadá fakt jako velký milouš. Doufám, že se nakonec bude mít dobře. <3

    OdpovědětVymazat
  6. Další hrozná zpráva. Ještě horší, že koník má špatný podmínky :/ Nechápu proč.
    Krásné fotky. Drž se!

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, mrzí mě, že je Vlastík pryč a ještě víc, že se nikdo neobtěžoval dát ti vědět. Je to hrozná doba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do dneška mi neodpověděl na zprávu. Smutné... I takoví jsou mezi námi...

      Vymazat
  8. Smutný příběh... Vypadá to, že peníze jsou až na prvním místě...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky