Zpráva do nebe

Posílám do nebe 🕊😭💔🌺💛🧡💚💙🌸 
#jaro #spring #nofilter #protebekamo #donebe #odpocivejvpokoji #nikdynezapomeneme #chybis 












 

Ahoj, dnešní článek bude hodně smutný a netypický. Ve středu jsem se dozvěděla, že spáchal sebevraždu můj kamarád se kterým se znám od dětství. V úterý ráno byl ještě ve škole, odpoledne o něm nikdo nevěděl. Skočil pod vlak... Doteď tomu nemohu uvěřit... Lukáš, vždy usměvavý kluk. Proč zrovna on? Znali jsme se, dá se říct, od narození. Byli jsme spolu na vítání občánků, ve školce (kde jsme vítali občánky znovu. Školkové děti u nás pravidelně vítají novorozence.), na základní škole byl v paralelní třídě, znovu nás spojil gympl, kde jsme byli ve stejné třídě. Odjakživa moc hodný kluk. Měla jsem s ním výborný vztah. On byl první, který mi začal říkat Léňo. On byl jezdím z mála, kteří mi nejvíce pomáhali při přípravách na maturák. Nikdy nezapomenu na jeho pozdní příchody, permanentní jezení v hodinách, společné kravinky... Úžasný člověk se srdcem na pravém místě. Nikdy by nás nenapadlo, že by mohl mít nějaké problémy. Věčně usměvavý, ochotný... V létě jsme se spolu dlouho bavili, dostal se na vysněný obor na VŠ. Strašně moc ho to bavilo. Měl před sebou celý život. Nemohu dál pokračovat, zase brečím. Važte si svých přátel a říkejte jim, jak moc je máte rádi. Nikdy nevíte, kdy se uvidíte naposledy... Já už mu to říct nestihla... Věřím ale, že to moc dobře věděl.

Luky, kámo,
strašně moc nám chybíš! Děkuji za všechno, co jsi pro mě udělal. Strašně moc mě mrzí, že já Ti v nejtěžších chvílích pomoct nedokázala. Nikdy na Tebe nezapomeneme 😭💋! Odpočívej v pokoji! Jsi tu stále s námi 🙏💘 !
Navždy Tvoje Léňa 

Komentáře

  1. je mi to moc líto... drž se. Upřímnou soustrast

    P.S. krásné jarní fotečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně to bolí :( v úterý je pohřeb.
      Děkuju moc <3

      Vymazat
  2. To ma moc mrzí :( Úprimnú sústrasť

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, upřímnou soustrast :( Nedokážu si představit, co cítil.. co ho k tomu dohnalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, byl silný. Muselo to být něco strašného :(

      Vymazat
  4. To mě hrozně mrzí, Leničko, že jsi přišla o tak skvělého kamaráda. Upřímnou soustrast a drž se ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Eliss <3 dnes byl pohřeb. Bylo to hodně náročné...

      Vymazat
  5. Leni, to mě moc mrzí. Upřímnou soustrast. Něco podobného se mi už kdysi stalo a tak to kamarádkám říkám, i když jim to někdy přijde zvláštní. Drž se <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. To je hrozný! Upřímnou soustrast.
    Doufám, že už ten smutek trochu přešel a je líp, i když vím, že to tohle bude bolet dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále mi to úplně nedochází. Je to hrozné :(

      Vymazat
  7. Leničko, moc mě to mrzí, upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  8. Leninko, smutné. Je zvláštní, jak jsi psala, že byl veselý, šťastný... Věřím, že jsou stále dohady, a člověka může mrzet, že tu pro něj nebyl, že něco nepoznal... Některé věci se prostě mají tak stát a nemáme nad nimi žádný vliv. Sama vím, že člověk smutní dlouho a zůstane to v něm napořád, i když bolí pak méně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za hezký komentář <3 Musíme se s tím naučit žít.

      Vymazat
  9. Dodatečně upřímnou soustrast, moc mě to mrzí... 🖤

    Už rok mívám jednou za čas v práci nehodovou pohotovost a s tímto jsem setkal asi třikrát...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky