Na chalupě

 Ahojky, z pátka na sobotu jsme spali na chalupě. Jak asi někteří víte, na chalupě pravidelně pečeme vánoční cukroví. Je tam dost místa (teta peče opravdu ve velkém :D), takže ideální prostředí. Vždycky pak plánujeme, že tam po zkouškách znovu zajedeme a uděláme si pohodový víkend - bez učení, pečení, prostě jen společenské hry a procházka s Ťapkou 🐶 do vedlejší vesnice. Je to super relax. Vesnice je odstřihnutá od civilizace, takže si člověk hezky vyčistí hlavu. Není tam signál, takže ho neruší žádné zprávy ze sociálních sítí. Prostě si užívá život na vesnici, jako v minulém století. Vždy se tam ráda vracím. Máte nějakou chatu/chalupu, kam jezdíte odpočívat?

Takový mají ve vedlejší vesnici zámek :D!



Ťapky obleček - Adidog :D

Šťastná 8 :D


Možná jste tenhle pohled už někdy viděli. Přesně takový je na konci filmu Tátova volha. Všimla jsem si toho úplnou náhodou při sledování. Říkala jsem si, že by to mohla být tahle vesnice, pak jsem si film stopla a opravdu! (značka na začátku obce :D)

Výhledy do okolí


Zrekonstruovaný kříž. Škoda tmavé barvy... 

Pohoda! 💕

Strejdovo stádečko 🐑

Dopolední relax :)

Parádní značka na mostě :D - 0 g

Řádí nám tu bobři

💪😆

Doufám, že jste měli podobně pohodový víkend :) Mějte se krásně :)!

Komentáře

  1. Jeej, to muselo byť super! My zatiaľ nikam na chalupu nechodíme:) Ja som si bola cez víkend zajazdiť :D
    Krásne fotky >3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, bylo to moc fajn :) Jezdíš na koních? Já také :)

      Vymazat
  2. Ťapka má úžasný obleček, rozkošný pejsek :) My na chalupu nejezdíme, já chodím ráda relaxovat na procházky v okolí :) Hezké fotky, film Tátova volha jsem neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ťapinka je miláček <3 procházky jsou taky moc super :)

      Vymazat
  3. To nejen zní, ale vypadá opravdu příjemně a pohodově. Nikdy jsme chalupu bohužel neměli, ale já tak v podstatě žiji teď, v UK bydlíme na vesnici, kde není nic, okolo našeho domu taky celkem dlouho nic, jen kousek je vesnice, ale tam není ani malý obchůdek a bez auta se doslova nedostaneme nikam, haha :D Signál tu teda máme. Baví mě ale to ticho, klid, zvířátka, žádní lidé a pohoda.. Ono je to občas velmi potřeba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné! My bydlíme na konci našeho malého města, je tam slepá ulice, takže máme taky klid. Hned za domem máme les :)

      Vymazat
  4. to musí být úžasný relax, fotky jsou moc krásné :) my nemáme přímo chalupu, ale jezdíme na zahrádku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, bylo to super :) Babička s dědou mají zahrádku s chatou, takže tam občas taky jezdíme :)

      Vymazat
  5. Jejda to musí být super, také si vždy říkám, že vydržím bez sociálních sítích, ale bohužel nemám vůli :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě je místo k odpočívání domov. Ale takovou chatičku bych brala, ne, že ne :).

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá na moc hezký výlet. :) Já jsem strávila víkend převážně čtením, lenošením, ale také úklidem a lehce jsem přerovnala nábytek v kuchyni. Takže teď je to tam trochu nezvyklé, než si zvyknu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn :) téda, tak to ses nenudila! Věřím, že si brzy zvykneš a budeš spokojená :)

      Vymazat
  8. To je paráda, taky by se mi líbilo mít něco takového :). My jezdíváme na dovolené na různé chalupy :).

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně strávený víkend! My též jednou za čas jezdíme ke známým do jeseníků a tam je nádherně. Jezdíme tam od dob, oc jsme byli malí a pořád se tam ráda vracím.
    Obleček pro pejska je neskutečně stylový, líbí se mi variace na Adidas logo, je to hrozně roztomilé :D
    Tátovu volhu jsem neviděla, ale je skvělé, že jsi našla most mezi filemm a realitou, hrozně ráda čtu o tom, jak místa vypadají ve filmu a pak v realitě :)
    Ten rekonstruovaný kříž je nádherný! Ta černá barva je opravdu netypická, ale ve výsledku se mi moc líbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Jeseníkách má taťka tetu se strejdou. Párkrát jsme tam byli a je to tam krásné :)
      Obleček se mi taky hrozně líbí :D Ty kostičky :D
      Jo jo, říkala jsem si: ,,To vypadá jako u Hobzí." A ono to fakt bylo :D
      Černá mě hodně překvapila, ale i tak je to hezké :D

      Vymazat
  10. Rodina od přítelkyně má chatičku na kraji světa, sice tam dosáhne signál a je tam elektřina, ale není tam voda (takže žádná sprcha) a je to de facto v lese. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky