Boty jsou základ

 Ahojky, možná se divíte zvláštnímu nadpisu. Nebojte, hned Vám ho vysvětlím :D. Po ránu máme sice teploty hluboce pod bodem mrazu, ale odpoledne se vždy ukáže sluníčko a teplota vystoupí nad nulu (ne zas tak moc, kolem 3-6 stupňů). V úterý odpoledne jsem měla 3 hodiny volna mezi vyučováním Krásně svítilo sluníčko, tak jsem si řekla, že se vydám na procházku okolo Malše a Vltavy (v ČB se obě řeky slévají). Na sobě jsem měla boty do školy, takže žádné extra vycházkové. Kochala jsem se přírodou, fotila (bohužel pouze na mobil) a nakonec byla venku přes 2 hodiny. Změřila jsem si trasu a vyšlo mi 10 kilometrů :D. Taková pohodová odpolední vycházečka. Všechno by bylo v pohodě, kdyby mě ke konci nezačaly pálit paty. To by se ještě dalo vydržet, ale doma mi začalo "mravenčení" na chodidle. Říkala jsem si, že jsem si nohu jen přeseděla a za pár minut to bude v pohodě. Bohužel, přešlo to až do křečí v klenbě a do dneška kulhám. Vyměnila jsem boty, mažu si to a dopřávám si klidu. Pomalu, ale jistě se to naštěstí lepší. Chtěla jsem jít na další procházku už dnes, tentokrát do Stromovky (ano, i v Budějovicích máme park Stromovka :D asi jsme kopírovali Prahu :D), ale řekla jsem si, že si dám radši klid a půjdu příští týden. Už cesta do školy nohu vyčerpává a to mám asi jen 200 metrů :D. Takže rada pro příště - na obuvi opravdu záleží! Příště už boty určitě nepodcením, vyzkoušela jsem si to na vlastní kůži a není to nic příjemného. Zlaté paty, klenba všechno přerazila, takže paty cítím jen minimálně :D. Jinak to byla ale krásná procházka. Někde už raší první kvítky, které jsem zachytila pouze na mobil. Příště vezmu foťák. 

Zítra mě čeká kontrola rovnátek (v budoucnu asi napíšu článek o svých dentálních zážitcích, protože jsem toho zažila docela dost. Měli byste zájem?), takže budu pěkně šmajdat po J. Hradci, potom půjdu na pohovor na "svou" základku, kterou jsem navštěvovala jako malá. Praxe jsme měli mít už v prváku, ale kvůli Covidu mě do školy bohužel nepustili, takže si praxi budu dodělávat teď. Praxe budu mít tedy 2x týdně - v pondělí v ČB a v pátek u nás. O pohovoru se mi dokonce zdálo, tak snad to dobře dopadne :D. Potom pojedu na koně a večer na chalupu, kde budeme do soboty. Čeká nás procházka do vedlejší vesnice, tak snad už bude noha v pořádku. V neděli půjdu na tenisový trénink a potom pojedu do školy. Jaké máte plány na víkend Vy? 

Zábavou mých posledních dní byla poznávačka do biologie. Máme se naučit 700 přírodnin, tak jsem si dělala prezentace a ke každému jménu přidávala obrázek. Byla to docela fuška. Zápočet (ano, je to zápočet a ne zkouška, nechápu :D) nás čeká na konci května, kde ze 700 vybere 30 :D.

Na závěr přikládám fotky z úterní procházky. Omlouvám se za horší kvalitu.

Výhled z naší zahrady

Soutok Vltavy a Malše

Pohled z atletického stadionu na Černou věz




V této části města je 5 mostů za sebou :D Věžička vedle komína je budova naší fakulty








Cestou jsem našla tři malované kamínky a nějaké také umístila. Bohužel se ještě žádný můj kamínek neobjevil na FB stránce a to jsem jich rozdala už dost... :( 



Inspiracja z Polski :)

Inspirujeme se nejen českými učebnicemi

O víkendu jsem na kluzišti uzavřela sezónu 2021/2022 :)

Děkuji za přečtení článku a těším se na Vás u dalšího. Mějte se krásně :)!

Komentáře

  1. Ojoj! Já jsem zase měla problém najít botasky na túry, všechny tlačily... no hledali jsme v obchodech a hledali a naštěstí jsme pro mě našli :D Fotky jsou krásné, podle mě dobrá kvalita i tak :) Na článek o rovnátkách jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kupováním bot je to někdy opravdu utrpení :D když jsem byla malá, tak mě to nikdy nebavilo a nejsem z toho nadšená ani teď :D Moc díky. Článek vyjde 15.3. :)

      Vymazat
  2. přeji, ať je noha brzy fit :) a souhlasím :D boty jsou opravdu důležité, také mám nějakou tu osobní zkušenost :D :D člověk to podcení a je to hned :D

    přeji hodně štěstí na pohovoru a dej pak vědět, jak jsi dopadla :) užij si hezký víkend :) mé plány jsou takové, že dnes jedu s rodiči na výlet, zítra návštěva švagrové a přijede i tchýně a tchán a v neděli deskohraní s přáteli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Fakt jsem nečekala, že budu venku skoro 2,5 hodiny :D myslela jsem si, že tak hodinku a ono ejhle :D
      Děkuji moc! Dopadla jsem dobře, nastupuji 1.4. :) Tvůj víkend byl určitě taky hezký! O tom mém vyjde článek ve středu :)

      Vymazat
  3. Se špatnými botami na dlouhé vycházky mám bohaté zkušennosti, ale naštěstí, teda křeče jsem z toho nikdy neměla. Většinou jsem měla opuchýřovanou celou nohu a celkově mi připadala taková pomačkaná xD (ano, toto asi nebude můj nejlepší popis v dějinách) 10 km je celkem hodně na takovou odpolední procházku mezi hodimnama a podle fotek bylo fakt nádherně, takže věřím, že se ti ani zpátky nechtělo (dobře možná jo, kvůli těm botám xD)
    Věřím, že pohovor dopadl dobře a praxi máš jistou :D Putovní kamínky jsou parádní, sama jsem žádné zatím nenamalovala, ale přemistuji kamínky pravidelně :D
    O víkendu chci být doma a odpočívat, tento týden byl šílený, strávila jsem na cestách tolik času, že se to bojím spočítat. A konečně ti odpověděť na zprávy, za což se moc omlouvám, ale vůbec jsem přes týden nestíhala reagovat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem si, že jsem si nohu jen přeseděla a je to klasické mravenčení, které za chvilku odejde, ale bohužel... Naštěstí se to už lepší :) Popis se mi moc líbí :D! Dokážu si to živě představit a běhá mi z toho mráz po zádech - tolik puchýřů? Auu, chudáku! Jak říkáš, když ono bylo tak krásně, že by byla škoda se tak brzy vracet :D. Furt jsem si říkala: ,,Tak ještě za tamtu zatáčku." :D
      Pohovor naštěstí dopadl dobře a 1.4. nastupuji :) Kamínky mi vždycky udělají velkou radost. Škoda jen, že jsem ještě žádný svůj na stránce nenašla :/
      Vůbec se neomlouvej, vždyť jsme si něco řekly ;) doufám, že sis odpočinula, protože sis to po tak náročném týdnu zasloužila!

      Vymazat
  4. Se ví, že boty jsou základ! :)
    Dentální historky by mě zajímaly, protože jsem si je v uplynulých dvou letech zažila s prvorozeným taky, tak by mě zajímaly ty tvoje :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala u Eliss. Po koupi vypadaly v pohodě, ale potom začaly být problémy :D..
      Článek jsem už sepsala, vyjde 15.3. Srdečně zvu :)
      Děkuji moc za komentář, Janinko! Ráda tě vidím zpátky <3 doufám, že se máte dobře!

      Vymazat
    2. Děkuji, Leni, v rámci možností se máme fajn :).

      Vymazat
  5. To s těmi botami je nepříjemné, když si kupuji boty, a to třeba i vycházkové, ráda do nich investuji třeba i více peněz, hlavně když budou kvalitní. Články o rovnátkách bych si ráda přečetla, před lety jsem také nosila napevno, horní i spodní, a byla jsem moc ráda, když už mi je sundali :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po koupi vypadaly boty v pohodě, po čase mě ale začaly bolet paty, tak jsem si do nich koupila vložky. Mělo mě napadnout, že nebudou na nějakou extra dlouhou túru, ale když ono bylo tak hezky :D...
      Díky za zájem o článek, vyjde 15.3. :)

      Vymazat
  6. Mě se teda ještě nic takového s botama nestalo. Snad už tě to přešlo 🙏 my teď o víkendu toho taky dost nachodili, vyrazili jsme na prodloužený víkend do Karlových Varů :) doufám, že sis víkend užila

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karlovy Vary jsou nádherné :)! Bude článek? Noha se naštěstí lepší, děkuji za optání :)

      Vymazat
  7. Máš pravdu, boty jsou opravdu základ, přeji, ať se to brzy zlepší <3. Článek o zubech klidně napiš :). Sama jsem kdysi nosila rovnátka :D. Hlavně ať se na praxích líbí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se to lepší, děkuji :). Rovnátkový článek vyjde 15.3. :D Dnes jsem byla na praxích tady v ČB a byla to paráda :)

      Vymazat
  8. Krásne fotky! Tie rozkvitnuté stromy sú nádherné, už sa neviem dočkať toho, kedy začnú kvitnúť u nás v Amsterdame (aj keď som teda alergik) :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro mám moc ráda. Těším se, až toho bude rozkvetlého více :)

      Vymazat
  9. To je pravda. Topánky sú základ! Ja s tým mám tiež nejaké skúsenosti :D

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, tak to je nešťastná příhoda, snad ti bude brzy lépe, určitě to chce jen odpočinek. O zubech klidně napiš, ráda čtu různé zkušenosti jiných lidí, sama jich teď mám také dost, i když s jinými doktory než zubaři, ale teda všechno byla hrůza, tak se snažím na to ani nemyslet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že máš také špatné zkušenosti :(

      Vymazat
  11. Doufám, že už tě to nebolí a jsi v pohodě :)
    Procházka pěkná, to musím uznat!
    Krásné fotečky, já když někam jdu, tak fotit zapomenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noha je už naštěstí v pořádku, díky za optání :) Bylo to příjemné odpoledne

      Vymazat
  12. U mě je výběr bot a hlavně vložek do nich důležitý, protože už od dětství mám ploché nohy! :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky