Narcisky

 Ahoj, dnešní článek bude fotečkový :) Dědovi na zahradě každoročně kvete spousta narcisek. Požádal mě, abych mu je vyfotila. Jak se Vám výsledek líbí? Máte rádi narcisky :)? Všechny fotky klasicky ZDE 🍅.



Chudák oškubaná


Ještě přidám pár dosud nezveřejněných fotek z ČB.






Náměstí našeho krajského města :) 

Černá věž



Krásné nálezy :)



Fotky jsou starší (konec dubna). Nyní jsem bohužel nemocná. Dostihla mě angína :/. Mrzí mě, že musím být zavřená, když je venku tak hezky, ale nedá se nic dělat. Pozitivní na tom je, že se aspoň můžu pořádně učit na zkoušky, které mi začínají příští týden. Držte mi prosím palce :). Do konce května tu mám přednastavené články. Uvidím, jak budu aktivní v červnu, ale nebojte, jen to bude skrz zkoušky možné, ozvu se :). Na konci května jedeme na čtyřdenní Přírodovědný kurz do Prachatic, na jehož konci budeme psát poznávačku na rostliny a živočichy. O kurzu Vám samozřejmě potom také napíšu :) snad vyjde hezké počasí. Děkuji moc za přečtení článku a Vaši přízeň. Moc si toho vážím 💓! Mějte se moc hezky a užívejte slunných dní 🌞 :)!

Komentáře

  1. Krásná kvítka! Přeji ti brzké uzdravení a ať ti zkoušky klapnou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda mě nepřestává udivovat :) Moc děkuji, Jani <3

      Vymazat
  2. ty narcisky jsou moc pěkné :) a ty sakury? wow :D

    přeji brzké uzdravení a hodně štěstí u zkoušek :) vše zvládneš levou zadní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi moc líbí! Takové chomáčky <3 Moc děkuju za podporu <3!

      Vymazat
  3. Nádherné kvietky <3 Prajem skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já kytky moc nemusím :D
    Ať jsi brzo zdravá a zkoušky určitě zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se brzo uzdravíš a angína ti dá na dlouho "Sbohem"! Letos jsem si nesmírně užívala pohled na každý kvítek, mám rok od roku jaro raději a raději, ačkoliv jsem ho nikdy neměla jako nejoblbíenější roční období. A ten mozaikový kamínek je nádherný, tohle kamínkobraní je skvělá věc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes dobrány poslední antibiotika. Jupí :D! Jaro je kouzelné období :) Je to super věc, každý kamínek mi udělá obrovskou radost :) Škoda jen, že jsem jich rozdala asi už 30 a nikdy se žádný neobjevil ve skupině na FB :(

      Vymazat
  6. Narcisky jsi nafotila krásně. Je to jedna z mých oblíbených jarních květin, tak bych na ně mohla koukat pořád :) Snad už je ti lépe a držím palce na zkoušky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a držení palců :) také je mám moc ráda <3 už jsem naštěstí OK :)

      Vymazat
  7. Ty tak krásně fotíš! Hlavně, ať jsi brzy fit a hodně štěstí u zkoušek :). Těším se na články :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné narcisky, mamka je taky pěstuje. :)

    Vítej v klubu "angínářů". :-D Já ji mám sice teď, ale přišel jsem tím o mnoho věcí, např. festival Colours of Ostrava, na který jsem měl jít poprvé v životě.

    Asi nemá cenu držet palce, když v tuto chvíli máš vše za sebou, jak se později dočtu. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to mě mrzí :( rychle se uzdrav, když je tak krásně! Jo jo, už je to za mnou :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky